ظاهرا بسیاری از افرادی که روی مچ دست خود خالکوبی کرده اند در استفاده از ساعت گلکسی واچ دچار مشکل شده اند. البته، این فقط برای ساعت های سامسونگ نیست، و اکثر ابزارهای پوشیدنی دارای مشکل پوستی خالکوبی هستند. زیرا مانعی برای اندازه گیری داده های بیومتریک از طریق حسگرهای نوری ایجاد می کنند. این سنسورها با جوهر تاتو مشکل دارند و در بسیاری از موارد به درستی کار نمی کنند. خوشبختانه به نظر می رسد که غول فناوری کره جنوبی در حال آماده سازی راه حلی برای حل مشکل مذکور است.

ناظر اپلیکیشن Galaxy Wear در انجمن سامسونگ تایید کرد که این شرکت در حال کار بر روی ویژگی جدیدی برای کاربران دارای خالکوبی است تا بتوانند بدون مشکل از Galaxy Watch خود استفاده کنند. این بدان معناست که جوهر خالکوبی روی مچ دست شما دیگر مشکلی با سنسورهای ساعت های هوشمند سامسونگ نخواهد داشت.

به گزارش Androidauthority، آپدیت جدید گلکسی واچ در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. اما زمان دقیق این امر اعلام نشده است. گفته می شود ساعت های هوشمند سامسونگ این ویژگی را با One UI 5 Watch دریافت می کنند. این سیستم عامل در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس است و ما انتظار داریم که نسخه پایدار آن با سری گلکسی واچ 6 در پایان ماه جولای عرضه شود.