اپل دو محصول جدید از برند بیتس را معرفی کرد. Beats Solo 4 جدیدترین هدفون داخلی این برند با قیمت 199 دلار است. هدفون Beats Solo Buds نیز یکی از ارزان ترین محصولات این شرکت است که با قیمت 79 دلار به بازار می آید.

اپل Solo 4 را شکست داد

Beats Solo 4 قابلیت حذف نویز فعال (ANC) ندارد و به همین دلیل عمر باتری آن به 50 ساعت می رسد. این هدفون از انتقال صدا با کابل USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می کند. بنابراین حتی اگر باتری آن تمام شده باشد، می توانید از آن استفاده کنید.

Beats تاکید زیادی بر معماری آکوستیک Solo 4 داشته است و درست مانند Beats Studio Pro در سال گذشته، این هدفون از ویژگی‌های نرم‌افزار اصلی iOS و Android نیز پشتیبانی می‌کند. سولو 4 دارای عملکرد سوخت سریع است که به شما امکان می دهد تا 5 ساعت با 10 دقیقه شارژ به موسیقی گوش دهید.

اپل Solo Buds را شکست داد

Beats Solo Buds ارزان ترین هدفون بی سیم این برند است. گفته می شود این دستگاه با وجود داشتن یکی از کوچک ترین بدنه ها در محصولات برند بیتس صدای خوبی تولید می کند. این محصول همچنین فاقد قابلیت حذف نویز فعال است، اما بیتس ادعا می کند که Solo Buds می تواند نویز کافی برای کاهش نویز محیط را حذف کند.

نکته عجیب در مورد Beats Solo Buds این است که قاب آن قابل شارژ نیست، فقط خود گوشی با یک بار شارژ می تواند تا 18 ساعت دوام بیاورد. البته این هدفون پس از 5 دقیقه شارژ می تواند تا 1 ساعت موسیقی پخش کند. این محصول در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش و قرمز موجود است.

Solo 4 فردا اکران می شود، اما Solo Buds کمی دیرتر در ژوئن منتشر می شود.

پیش از این «لبرون جیمز» بسکتبالیست معروف نیز با محصولی دیده شده بود که احتمالاً اسپیکر جدیدی از برند بیتس خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری هنوز منتشر نشده است.