فقط یک نگاه به این هدفون نارنجی جیغ با ظاهر ایرپادز و طرح دایره‌ی پیکسلی «دات ماتریکس» روی ساقه‌‌ی ایربادها کافی است تا ناآخودآگاه نام ناتینگ به ذهن خطور کند. هدفون CMF Buds Pro محصول اقتصادی زیربرند کارل پی است که حدود چهار ماه پیش همراه با شارژر و اولین ساعت هوشمند ساخت این شرکت مستقر در لندن عرضه شد.

هدف کارل پی از راه‌اندازی زیربرند CMF (ترکیب سرنام کلمات Finish و Material و Color) این بود که محصولاتی با قابلیت‌های کمتر از محصولات ناتینگ اما با قیمتی به‌مراتب پایین‌تر عرضه کند. راستش را بخواهید، تا پیش از بررسی این هدفون ۵۰ دلاری، انتظار زیادی از آن نداشتم؛ به‌ویژه چون قبلا هدفون ۱۵۰ دلاری ناتینگ ایر۲ را بررسی کرده بودم و اگرچه کیفیت صدای رضایت‌بخشی داشت، عملکرد ضعیف نویز کنسلینگ و عمر باتری ارزش خریدش را پایین آورده بود.

هدفون CMF Buds Pro ناتینگ از سوی فروشگاه نیک‌ دی‌جی برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفته است.

اما سی‌ام‌اف بادز پرو باوجود اینکه برخی از مشکلات ناتینگ ایر ۲ را به ارث برده، به‌خاطر کیفیت صدای عالی در ازای قیمت به‌مراتب پایین‌تر، غافل‌گیری فوق‌العاده خوشایندی بود. البته اجازه دهید پیش از بررسی کیفیت صدای سی‌ام‌اف بادز پرو، از طراحی و راحتی هدفون صحبت کنیم.

مشخصات فنی CMF Buds Pro در یک نگاه

رنگ‌ها

نارنجی، خاکستری روشن، خاکستری تیره

وزن

۴٫۸ گرم (هر ایرباد)

قابلیت‌ها

نویز کنسلینگ فعال، تقویت صدای محیط، تشخیص گوش، حالت تاخیر کم (برای گوشی‌های ناتینگ)، Fast Pair برای اندروید و ویندوز، تنظیمات EQ

کدک‌های صوتی

AAC و SBC

ظرفیت باتری

۵۵میلی‌آمپرساعت‌ (هر ایرباد)/ ۴۶۰میلی‌آمپرساعت (کیس)

بلوتوث

5.3

گواهی IP

IP54 (فقط ایربادها)

قیمت

۵۰ دلار

محصولات ناتینگ معروفند به طراحی شفافی که اجزای درونی‌شان نمایان است؛ اما در محصولات CMF خبری از طراحی شفاف نیست. بااین‌حال، رنگ نارنجی CMF Buds Pro به‌اندازه‌ای که از ناتینگ انتظار داریم، جلب‌توجه می‌کند؛‌ اما اگر طرفدار رنگ نارنجی نیستید، می‌توانید سراغ رنگ‌های محافظه‌کارانه‌تر سفید یا مشکی بروید که درکنار فرم‌فکتوری که از ایرپادز پرو الهام گرفته‌شده، جذابیت خاصی دارند.

از بسته‌بندی به‌شدت مینیمال و پوشش مات و نرم کیس که بگذریم، سی‌ام‌اف بادز پرو کیفیت ساخت بالا و حس خیلی خوبی دارد و با بهره‌مندی از گواهی IP54، دربرابر باران و گردوخاک مقاوم‌ است. ایربادها سبک و سری سیلیکونی که در سه سایز مختلف در جعبه موجود است، نرم و راحت است و می‌توانید ساعت‌ها بدون آزردگی به موسیقی موردعلاقه‌ی خود گوش دهید.