بر اساس برخی گزارش ها، دونالد ترامپ او قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود. الون ماسک برای ورود به کاخ سفید به عنوان مشاور سیاسی خود؛ اما حالا میلیاردر معروف این موضوع را تکذیب کرده است.

ماسک در پست ایکس در پاسخ به گزارش وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ترامپ از او به عنوان مشاور سیاسی استفاده خواهد کرد، نوشت: «هیچ بحثی درباره نقش من در دولت ترامپ وجود نداشته است.

ماسک می گوید از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا حمایت مالی نخواهد کرد. البته حمایت از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا تنها به مسائل مالی محدود نمی شود و در مقاله وال استریت ژورنال اشاره شد که ماسک قصد دارد با آوردن برخی مدیران ارشد شرکت های بزرگ فناوری از ترامپ حمایت کند. سوالی که میلیاردر معروف درباره آن توضیحی نداد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ایلان ماسک در مورد سیاست ارزهای دیجیتال به ترامپ مشاوره می‌دهد، اما مدیر عامل X این ادعا را رد کرد و گفت: «البته، من هرگز با ترامپ درباره ارزهای دیجیتال صحبت نکرده‌ام، حتی اگر به طور کلی از چیزهایی حمایت می‌کنم که قدرت را از قدرت تغییر می‌دهد. دولت به مردم و “این کاری است که ارزهای دیجیتال می توانند انجام دهند.”