«دونالد ترامپرئیس جمهور سابق ایالات متحده، در یک مراسم ویژه برای دارندگان NFT خود، توسط ارزهای دیجیتال او همچنین جو بایدن، رئیس جمهور کنونی را به سخره گرفت و گفت که چیزی در مورد ارزهای دیجیتال نمی داند.

ترامپ که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 است، از این واقعیت که شرکت های رمزنگاری در حال فرار از آمریکا هستند شکایت کرد. او گفت:

کریپتو آمریکا را به دلیل خصومت نسبت به آن ترک می کند. ما این روند را متوقف خواهیم کرد زیرا من هرگز طرفدار آن نبوده ام. اگر قرار است با آغوش باز از آنها استقبال کنیم، باید به آنها اجازه دهیم اینجا کار کنند.”

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالات افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال گفت که کمک های مالی مربوط به بیت کوین و نشانه های دیگر استقبال خواهد شد. دونالد ترامپ نشان داده است که در مورد دارایی دیجیتال تغییری کرده است زیرا تحلیلگران می گویند پیروزی نهایی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تأثیر مثبتی بر بیت کوین خواهد داشت.

سخنان ترامپ درباره “جو بایدن”

او همچنین به رقیب اصلی خود گفت:جو بایدناو به شدت انتقاد کرد و گفت بایدن در مورد ارزهای دیجیتال بی اطلاع است. ترامپ که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را نیز هدف قرار داده بود، به شرکت کنندگان در این مراسم گفت:

«بایدن هیچ چیز نمی داند. (رئیس SEC گری) Gensler با آنها (ارزهای رمزنگاری شده) مخالف است، دموکرات ها بسیار مخالف آنها هستند. اما من مشکلی با ارزهای دیجیتال ندارم.”

جای تعجب نیست که ترامپ طرفدار ممکوین جئو بودن (BODEN) مرتبط با بایدن نیست، که در حال حاضر ارزش بازار آن بیش از 260 میلیون دلار است. وی در این خصوص گفت:

“این پول زیادی برای یک سکه است، من چنین سرمایه گذاری را دوست ندارم. اگر طرفدار کریپتو هستید، بهتر است به ترامپ رای دهید.»

در جای دیگری از سخنرانی ترامپ، او همچنین ادعا کرد که کیف پول های Mugshot NFT و سایر کیف پول های او بازار NFT را در زمانی که جذابیت اصلی خود را از دست داده بود، دوباره جذاب کرده است. آن بخش از سخنرانی ترامپ با تشویق شدید حاضران مواجه شد و تحلیلگران گفتند که او با سخنان خود برای معامله گران جذابیت داشت.