Transsion یکی از شرکت‌های چینی سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند است که برندهایی مثل Itel و Tecno و Infinix را در زیرمجموعه‌ی خود قرار دارد. طبق گزارش‌های اخیر Canalys و IDC و Omdia، شرکت چینی در سکوت خبری رشد کرده و اکنون پنجمین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است.

کاربران در بازار اروپا و آمریکای‌شمالی احتمالاً با نام Transsion آشنا نیستند؛ زیرا تمرکز این شرکت چینی بیشتر بر بازارهای آفریقا، خاورمیانه، آمریکای‌لاتین، آسیا و اقیانوسیه است. طبق اعلام IDC، این شرکت پایگاه بسیار گسترده‌ای در آفریقا دارد و فروشش در این ناحیه حتی از گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ بیشتری است. این موضوع نشان می‌دهد که قیمت گوشی ساخت Transsion مقرون‌به‌صرفه است؛ هرچند برند تکنو اخیراً اولین گوشی تاشدنی خود موسوم‌ به Phantom V Fold 5G را معرفی کرده است.

براساس اعلام IDC و Omdia، شرکت Transsion موفق شد در سه‌ماهه‌ی مالی دوم سال جاری از ویوو سبقت بگیرد و Canalys نیز ادعا می‌کند که این اتفاق در سه‌ماهه‌ی سوم رخ داده است. به‌هرحال، هر سه شرکت تحقیقاتی موافق هستند که Transsion پس‌ از سامسونگ، اپل، شیائومی و اوپو اکنون در جایگاه پنجم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند جهان قرار دارد.