سامسونگ به تازگی طرح ویژه ای را برای فروش ساعت هوشمند خود در ایالات متحده اعلام کرده است که خبر خوبی برای طرفداران ساعت های اندرویدی در آن کشور است. البته این طرح تنها شامل گلکسی واچ 6 می شود و شامل هیچ محصول دیگری از این شرکت نمی شود.

هدیه ویژه سامسونگ برای خریداران گلکسی واچ 6

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که خریداران گلکسی واچ 6 در آمریکا می توانند با خرید هر دستگاهی، ساعت دیگری را به صورت رایگان به سبد خرید خود اضافه کنند. این طراحی شامل هر دو مدل 40 و 44 میلی متری است و محدود به نسخه های Wi-Fi یا سلولار نخواهد بود. البته اگر دو ساعت مختلف با قیمت‌های متفاوت انتخاب کنید، فقط باید هزینه محصول گران‌تر را بپردازید و دیگری همچنان رایگان خواهد بود.

برای استفاده از طرح مذکور، خریداران باید از طریق وب سایت رسمی سامسونگ اقدام به خرید کنند. علاوه بر این، سامسونگ به خریداران گلکسی واچ 6 تخفیف ویژه 130 دلاری برای خرید گلکسی بادز 2 پرو و ​​30 دلار تخفیف برای خرید گلکسی بادز FE داد. علاقه مندان می توانند ساعت هوشمند خود را از طریق وب سایت سامسونگ سفارشی کنند.

گلکسی واچ 6 جدیدترین نسل ساعت هوشمند سامسونگ است و انتظار می رود به زودی از نسخه جدید آن رونمایی شود. در نتیجه چنین تخفیفی از سوی سامسونگ دور از انتظار نیست. این محصول در دو نسخه 40 و 44 میلی متری با وزن 28.7 و 33.3 گرم عرضه شده است که از بدنه آلومینیومی بهره می برد. پشتیبانی از گواهی IP68 و نظارت بر فشار خون از جمله ویژگی های آن است. سامسونگ در این ساعت از تراشه اگزینوس W930 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که بر اساس فرآیند ساخت 5 نانومتری ساخته شده است. علاوه بر این، Android WearOS نسخه 4 و رابط کاربری OneUI Watch نسخه 5 از جمله قابلیت های نرم افزاری آن هستند.