خانواده گوشی‌‌های گلکسی S24 به‌عنوان جدیدترین پرچمداران سامسونگ اخیراً در بازار ایران عرضه شده‌اند. با افزایش تب‌و‌تاب کاربران برای خرید گوشی‌های سری گلکسی S24، سرویس +Care نیز برای این گوشی‌ها فعال شده است. کاربران تا ۱۰ روز پس از خرید گوشی خود، می‌توانند این سرویس را به‌صورت رایگان برای بهره‌مندی خدمات تعمیر و تعویض فعال کنند.

همراه سرویس خاورمیانه به‌عنوان نماینده رسمی خدمات پس‌ازفروش سامسونگ در ایران، به‌تازگی از جدیدترین خدمات خود برای خریداران پرچمداران سامسونگ رونمایی کرده است. این خدمات شامل تعمیر و تعویض رایگان گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ در صورت بروز حوادث خواهد بود. بنابراین اگر دستگاه دچار آتش‌سوزی، آب‌خوردگی، شکستگی براثر ضربه و نوسانات برق شود، می‌‌توانید از سرویس +Care استفاده کنید. با فعال‌‌‌سازی این سرویس، عملاً برای استفاده از گلکسی اس ۲۴ خود نیازی به نگرانی نخواهید داشت.

نحوه فعال‌‌سازی و شرایط استفاده خدمات +Care برای سری گلکسی S24

برای استفاده از این سرویس، باید گوشی خود را پیش‌از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ خریداری کرده باشید. دستگاه باید در سامانه همتا ثبت شده باشد یا به‌‌‌‌‌‌اصطلاح، باید آن‌را رجیستری کرده باشید. با داشتن این شرایط، می‌توانید نسبت‌به فعال‌سازی سرویس +Care تا حداکثر ۱۰ روز پس‌‌از خرید گوشی و اکیتو کردن آن اقدام کنید. درنهایت پس از انجام مراحل مذکور، خدمات این سرویس تا ۳ ماه پس از فعال‌سازی معتبر خواهد بود. اگر یکی از گوشی‌های خانواده Galaxy S24 را دارید یا قصد دارید از جزئیات این سرویس بیشتر بدانید، از طریق این لینک می‌‌توانید خدمات +Care را برای گوشی خود فعال کنید.

تفاوتی ندارد که Galaxy S24 خود را از کجا خریده باشید؛ زیرا همراه سرویس خاورمیانه خدمات +Care را روی تمام گارانتی‌ها ارائه می‌دهد. به‌‌‌همین‌‌ترتیب گوشی‌های این خانواده را از هرکجا که خریداری کنید، این خدمات نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند. لازم به‌ذکر است که این سرویس یک‌بار مصرف بوده و تنها یک‌بار می‌‌توانید از آن استفاده کنید.

ارائه این خدمات برای سری Galaxy S24، امتیاز بسیار بزرگی برای علاقه‌‌مندان این گوشی‌‌ها است. از‌آن‌‌جایی که قیمت سری گلکسی S24 نسبت به نسل گذشته حتی بیشتر شده، برای تعمیر آن باید هزینه بیشتری را هم بپردازید. خدمات +Care می‌‌توانند از ضرر چند میلیون تومانی شما جلوگیری کنند و ازاین‌رو، تا حد زیادی نگرانی‌های‌تان از بابت آسیب دیدن دستگاه کم خواهد شد.