یکی از منابع داخلی بازار اطلاعاتی در مورد پرچمدار بعدی شیائومی 15 پرو به اشتراک گذاشته است و می گوید که احتمالاً با صفحه نمایش میکرو خمیده 2K و دوربین تله فوتو پریسکوپ عرضه خواهد شد.

این منبع آگاه که Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo نام دارد، اطلاعاتی در مورد ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نکرده است، اما نشان می دهد که احتمالاً ابعاد صفحه نمایش شیائومی 15 پرو تفاوت چندانی با نسل قبل نخواهد داشت. انتظار می رود پنل پشتی شیائومی 15 پرو به یک ماژول دوربین مربعی در بالا سمت چپ مجهز شود. بدیهی است که ماژول دوربین به خوبی طراحی شده است.

مشخصات شیائومی 15 پرو چیست؟

هنوز زمان کمی تا معرفی پرچمدار بعدی شیائومی باقی مانده است. اما اطلاعات غیر رسمی در مورد آن به اشتراک گذاشته شده است. در پنل پشتی این گوشی، ظاهرا یک ماژول دوربین سه گانه وجود خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. همچنین به نظر می رسد که دوربین اصلی این تلفن همراه نسبت به برخی مشخصات احتمالی شیائومی 14 پرو دارای دیافراگم بزرگ تری است.

در مورد پردازنده سری 15 شیائومی، این خانواده احتمالاً با تراشه پرچمدار بعدی کوالکام یعنی نسل چهارم اسنپدراگون 8 معرفی می شوند. انتظار می رود این تراشه در اوایل اکتبر رونمایی شود. بر اساس گزارش های منتشر شده، تراشه جدید می تواند جهشی بزرگ در عملکرد دستگاه در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 3 ایجاد کند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد سری 15 شیائومی منتشر نشده است، اما آنچه تاکنون به اشتراک گذاشته شده است، استفاده از یک تراشه جدید، بهبود عملکرد اثر انگشت و بهبود قابلیت های تصویربرداری است. از نظر طراحی، شیائومی 15 می تواند به صفحه نمایش تخت مجهز شود.

در نهایت باید دید این سری با چه مشخصاتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.