تصاویر افشا شده توسط منابع مختلفی منتشر شد که یکی از آنها افشاگر معروفی به نام ایوان بلاس بود. این تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر، نگاهی تقریبا کامل به محصولات مختلفی که در این رویداد رونمایی می شوند را به ما می دهد.

در یکی از این تصاویر لو رفته، تصویر چندین دستگاه سامسونگ از جمله گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی واچ 6 با بند نعنایی و تب گلکسی اس 9 اولترا با قلم Spen در کنار گلکسی بادز سفید رنگ را می بینیم. که به احتمال زیاد نسل سوم این هدفون خواهند بود. بود، ببینیم در تصویری که قبلا از سری گلکسی تب اس 9 فاش شده بود، به وضوح قابل تشخیص بود که مقاومت این دستگاه ها در برابر پاشش آب را شاهد خواهیم بود.

در این تصاویر همچنین می توانید صفحه نمایش خارجی بزرگتر گلکسی زد فلیپ 5 را نسبت به گلکسی زد فلیپ 4 مشاهده کنید که شایعات قبلی در مورد افزایش سایز نمایشگر خارجی را تایید می کند. شایعه شده است که گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر خارجی 3.4 اینچی عرضه خواهد شد که نسبت به نمایشگر 1.9 اینچی نسل قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. انتظار می رود سامسونگ علاوه بر صفحه نمایش جدید، از طراحی لولای جدیدی نیز بر روی این گوشی استفاده کند که باعث کاهش فرورفتگی وسط صفحه می شود.