سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را ماه آینده برگزار خواهد کرد. هرچند در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش های زیادی از این رویداد بودیم، اما اکنون تصاویر تمامی محصولات حاضر در این رویداد منتشر شده است. از قبل می دانیم که سامسونگ علاوه بر گوشی های تاشو، تبلت ها و ساعت های هوشمند، یک گوشی جدید نیز معرفی خواهد کرد.

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «ایوان بلس» تصاویری از محصولات آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشت. یکی از تصاویر تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا، گلکسی زد فلیپ 5، ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و هدفون بی سیم گلکسی بادز 3 را نشان می دهد.

محصولات سامسونگ برای رویداد Galaxy Unpacked

با توجه به این تصاویر، در رویداد سامسونگ با گلکسی زد فلیپ 5 روبرو خواهیم بود. گوشی تاشوی جدید که حالا صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگتری نسبت به قبل دارد و البته همچنان به دوربین اصلی دوگانه مجهز است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک لولای جدید باشد، از اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می‌گیرد و همچنین می‌تواند از استاندارد IP57 پشتیبانی کند.

گلکسی زد فلیپ 5

در تصویر مربوط به Galaxy Z Fold 5 با طراحی مشابه Galaxy Z Fold 4 روبرو هستیم. با این حال، به لطف لولای جدید، انتظار می رود که چین و چروک صفحه نمایش کاهش یابد. این دستگاه نیز مانند گلکسی زد فلیپ 5 به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. البته این دستگاه می تواند از S Pen نیز پشتیبانی کند.

گلکسی زد فولد 5

تصاویر زیر ساعت های هوشمند سامسونگ را به تصویر می کشند. یکی از این تصاویر مربوط به Galaxy Watch 6 Classic است که شایعات مربوط به بازگشت قاب چرخان را تایید می کند. نسخه استاندارد این سری آن قاب چرخشی را نخواهد داشت، اما مانند برادر خود دارای صفحه نمایش AMOLED با حاشیه های باریک تر از قبل خواهد بود.

گلکسی واچ 6 کلاسیک

انتظار می رود ساعت های هوشمند آینده سامسونگ دارای GPS، سنسورهای ضربان قلب و قابلیت پایش فشار خون باشند و سیستم عامل Wear OS 4 را به طور پیش فرض با رابط One UI Watch 5 اجرا کنند.

گلکسی واچ 6

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق رویداد بعدی Galaxy Unpacked را اعلام نکرده است، اما این رویداد در پایان ماه آینده (اوایل آگوست) در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد.