مانیتور اداری باید ارزان و قابل اعتماد باشد. مدیران شرکت و سازمان باید راحتی کارکنان، امکانات مورد نیاز، هزینه های خرید و نگهداری را در نظر بگیرند.

آنچه در این مقاله می خوانید

بهترین مانیتور اداری باید برای سالها کارکرد بدون مشکل به اندازه کافی دوام داشته باشد. البته قیمت مانیتور برای کسب و کارها و سازمان ها نیز بسیار مهم است زیرا تعداد زیادی از آن را خریداری می کنند. در این مقاله بهترین مانیتورهای 1402 را به همراه مهم ترین نکات در خرید مانیتور اداری به شما آموزش می دهیم.

بهترین مانیتورهای اداری در سال 1402

در این مقاله با بهترین مانیتورهای اداری آشنا می شوید. مانیتورهای بادوام با کمترین قیمت ممکن که به چشم کارمندان آسیبی وارد نمی کند. تمامی مانیتورهای این فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده و در دسترس کاربران می باشد.

مانیتور اداری پایین ترین مانیتور ممکن است که به چشم کارمندان شما آسیب نمی رساند

مانیتور اداری 22 اینچ برای همه کارمندان

مانیتور 22 اینچی یک انتخاب همه کاره است، این مانیتور را می توان در تمام سطوح اداری روی میز قرار داد و کار خود را انجام داد. این مانیتور با پنل TN، کیفیت FHD و کنترل نور آبی کارمندان منتخب شما را برای 8 ساعت کار روزانه همراهی می کند.

انتخاب مدیران مانیتور آفیس 27 اینچی

انتخاب مانیتور برای میز مدیریت کار سختی است، علاوه بر کیفیت، قیمت و نوع پنل باید ظاهری جذاب داشته باشد. مانیتور “VA27EHE-27” یک پیشنهاد IT Home با ارزش برای میز مدیریت است. این مانیتور از پنل IPS با کیفیت FHD بهره می برد که نرخ رفرش آن به 75 هرتز می رسد.

مانیتور حرفه ای 27 اینچی یک پله به بالا

مانیتور ProArt انتخاب حرفه ای است، انتخاب حرفه ای دسکتاپ افرادی که به طراحی و رنگ اهمیت می دهند. حتی اگر این مانیتور را برای کارهای روزمره و اداری خریداری کنید، کار با مایکروسافت آفیس و گشت و گذار در اینترنت نیز به کارهای جذابی تبدیل می شود.

نکات مهم در خرید مانیتور اداری

آیا می دانید خریدار کیت هنگام خرید مانیتور چه نکاتی را در نظر می گیرد؟ در ابتدای کار مطالعه مقاله راهنمای خرید مانیتور را به شما پیشنهاد می کنیم، در این مقاله با شرایط و سایر نکات کلیدی خرید مانیتور آشنا می شویم. اما در مورد مانیتورهای اداری چند نکته مهم نیز حائز اهمیت است.

برای خرید مانیتور اداری چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

دوام و ماندگاری

مانیتور اداری حداقل 8 ساعت در روز روشن می ماند. مانیتورهایی که برای دفاتر و شرکت ها خریداری می شوند باید عمر طولانی داشته باشند. پنل های OLED با کیفیت فوق العاده بالا و کنتراست بی نهایت عمر طولانی ندارند و پیکسل ها را به راحتی می سوزانند.

پیشنهاد ما برای خرید مانیتور اداری یک مانیتور LCD با نور پس زمینه LED می باشد. تمامی پنل های IPS، TN و VA دارای این ویژگی هستند و عمر آنها به بیش از 5 سال می رسد. اگر نوسانات برق یا اتفاقات دیگر به دستگاه آسیب نرساند، عمر آن به راحتی به 10 سال می رسد.

نکته دیگر در انتخاب محصول مناسب، برند با کیفیت است. بسیاری از برندها نمایشگر تولید می کنند، اما کیفیت قطعات استفاده شده در آنها یکسان نیست. به همین دلیل مدیر خرید سعی می کند محصول مورد نظر خود را از برندهای معتبری مانند ایسوس، سامسونگ و یا سایر سازندگان مطرح انتخاب کند.

گارانتی و خدمات پس از گارانتی

یک شرکت یا سازمان دولتی بیش از چند ده مانیتور را خریداری و استفاده می کند. اگر مانیتوری از برند معتبر با پشتیبانی مطمئن انتخاب نکنید، با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد. مانیتورهای موجود در ادارات مواد مصرفی هستند و به راحتی آسیب می بینند. به همین دلیل خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات باید در اولویت قرار گیرد. آیا قطعات مانیتور مورد نظر شما در بازار موجود است؟ همچنین باید تجربه ساخت و ساز داشته باشد.

به عنوان مثال: مانیتورهای ایسوس توسط الماس به مدت 36 ماه گارانتی می شوند. حتی پس از اتمام مدت گارانتی، این شرکت مسئولیت خدمات تعمیر را بر عهده دارد و متعهد به تعمیر محصول خریداری شده شما می باشد.

نتیجه

مانیتور مناسب برای ادارات و کارهای اداری باید ارزان و قابل اعتماد باشد، در این مقاله با بهترین مدل ها آشنا می شویم و نکات مهم خرید را یاد می گیریم. برای خرید عمده مانیتور می توانید با آی تی هوم تماس بگیرید، آی تی هوم برای بهترین انتخاب همراه شماست.