میزو به طور رسمی تاریخ عرضه Meizu 21 Note را اعلام کرد. این گوشی از پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 بهره می برد و قرار است در تاریخ 16 می (27 اردیبهشت) در چین عرضه شود.

Meizu 21 Note دارای دوربین دوگانه با فلاش LED و حلقه نور RGB در پنل پشتی خواهد بود و نمایشگری با حاشیه های بسیار نازک خواهد داشت. گوشی جدید میزو احتمالا در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

میزو

Meizu تایید کرده است که گوشی جدید آنها دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 144 هرتز خواهد بود. میزو 21 نوت دارای 16 گیگابایت رم است و انرژی آن توسط یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

جدیدترین گوشی میزو دارای سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری Flyme AIOS است. رم LPDDR4X، شارژ سریع 66 واتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات احتمالی میزو 21 نوت خواهند بود.

Meizu 21 Note احتمالا دارای بلندگوهای دوگانه، موتور لرزش خطی، NFC، سنسور مادون قرمز و گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

برخلاف شایعات قبلی، معرفی گوشی جدید نشان می دهد که میزو در حال حاضر قصد خداحافظی با بازار موبایل را ندارد. اگر گوشی جدید میزو قیمت مناسبی داشته باشد، این احتمال وجود دارد که در بازار چین موفق شود.