تسلا به زودی بر تولید خودروهای برقی ارزان‌تر تمرکز خواهد کرد. این تا زمانی است که اخیراً گزارش هایی در مورد لغو خودروی مقرون به صرفه تسلا منتشر شد.

الون ماسک هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا خودروهای برقی ارزان‌تر تسلا مدل‌های کاملاً جدید خواهند بود یا نسخه‌های ساده‌شده خودروهای فعلی این برند وجود ندارد.

ماسک در کنفرانس مالی سه ماهه اول تسلا با سهامدارانی که در مورد تاخیر در برنامه های تولید خودروهای برقی ارزان قیمت در ماه گذشته ابراز نگرانی کرده بودند، گفت: “گفت و گوهای زیادی در مورد نقشه راه برای محصولات جدید وجود دارد.” او اعلام کرد که خودروهای ارزان قیمت تسلا احتمالاً در اوایل سال 2025 یا حتی اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد.

خودروهای ارزان قیمت تسلا ترکیبی از پلتفرم نسل بعدی با پلتفرم فعلی این شرکت خواهند بود که در حال حاضر زیربنای محصولات پرفروش این برند است، مدل 3 و مدل Y. ماسک پیش بینی کرد که تولید خودروهای ارزان قیمت می تواند افزایش یابد. تولید شرکت او به بیش از 3 میلیون خودرو در سال.

به گزارش The Verge، تقاضا برای خودروهای برقی تسلا در سه ماهه اول سال جاری کاهش یافت و این امر منجر به کاهش فروش محصولات این شرکت شد. تحلیلگران بر این باورند که ارائه مدل ارزان‌تر برای رشد و آینده تسلا حیاتی است.

اگرچه تسلا دوباره وعده خودروهای برقی ارزان‌تر را می‌دهد، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا یک محصول کاملاً جدید عرضه می‌کند یا فقط یک نسخه ارزان‌تر از مدل 3 و مدل Y. قیمت خودروی ارزان‌قیمت تسلا هنوز مشخص نیست، و ما نمی دانم آیا این محصول با نام مدل 2 عرضه می شود یا خیر.