در اوایل سال جاری، Redmi Note 12R Pro را با پردازنده Snapdragon 4 Gen 1 در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند به سری Note 12 می‌پیوندد که شامل دستگاه‌هایی مانند Note 12 5G، Note 12 Pro، Note 12 Pro+ و سایر موارد می‌شود. همچنین شایعه شده است که این شرکت مدل جدیدی از این سری را با نام Redmi Note 12R عرضه خواهد کرد. این گوشی با مشخصات، تصاویر و قیمت کامل در China Telecom فهرست شده است.

Redmi Note 12R طراحی خود را با سایر دستگاه های این سری به اشتراک می گذارد. ماژول دوربین ما را به یاد Poco F5 می اندازد، اگرچه ممکن است چندان چشمگیر نباشد. لیست China Telecom مشاهده شده توسط TechGoing نشان می دهد که دستگاه دارای یک سوراخ دوربین در وسط نمایشگر است و حاشیه های آن کمی ضخیم است. همچنین باید به دوربین دوگانه پشتی و حسگر اثر انگشت جانبی توجه کنید.

Redmi Note 12R توسط China Telecom با شماره مدل 23076RA4BC لیست شده است. بر اساس این لیست، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی با وضوح +Full HD خواهد بود. از نظر سخت افزاری، این اسمارت فون از اسنپدراگون 4 نسل 2 بهره می برد. در واقع شاید یکی از اولین گوشی های مجهز به این پردازنده باشد. این گوشی تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

این گوشی همچنین از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند تا به شما کمک کند فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهید. از نظر نرم افزاری، Redmi Note 12R اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 را اجرا خواهد کرد. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی است. این دستگاه هوشمند در رنگ های مشکی نیمه شب، آبی و آسمانی خارق العاده در دسترس خواهد بود.

قیمت آن به شرح زیر خواهد بود:

4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 1099 یوان (153 دلار)
6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 1199 یوان (167 دلار)
8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 1599 یوان (222 دلار)
8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 1799 یوان (250 دلار)

در خبری دیگر، شیائومی به تازگی گوشی Redmi Watch 3 Lite را در بازار چین عرضه کرده است. با این حال، عرضه این ساعت هوشمند به طور رسمی برای هیچ منطقه دیگری اعلام نشده است. اما اکنون اطلاعات جدید حاکی از آن است که این پوشیدنی احتمالا به زودی وارد بازار هند خواهد شد.

این خبر از یک منبع اطلاعاتی معروف به نام Mukul Sharma منتشر شده است که این اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است. متأسفانه او تنها به عرضه احتمالی Redmi Watch 3 Lite در هند اشاره کرد و جزئیات دیگری را فاش نکرد. به عبارت دیگر، جزئیات کلیدی مانند قیمت، تاریخ عرضه و سایر اطلاعات مهم در حال حاضر ناشناخته هستند. اما اگر شایعات صحت داشته باشند، حداقل می دانیم که انتظار چه چیزی را داشته باشیم زیرا این ساعت هوشمند قبلاً در چین عرضه شده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید