OPPO، سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی چینی، قبلاً تبلت اوپو Pad 2 را در بازار خانگی خود چین عرضه کرده است و این دستگاه به سمت عرضه جهانی می رود. به دنبال صدور گواهی SIRIM از مالزی، این دستگاه اکنون توسط مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور تأیید شده است.

اوپو Pad 2 با شماره مدل OPD2202 در پلتفرم گواهی IMDA ظاهر شده، همان شماره مدلی که با آن در پلتفرم گواهی SIRIM رویت شده بود و به عنوان یک دستگاه کم مصرف با پشتیبانی از Wi-Fi فهرست شده است.

اطلاعات چندانی از گواهی IMDA آن فاش نشده، اما با عرضه آن در بازار چین، مشخصات کامل تبلت برای ما شناخته شده است. در اخباری مرتبط OnePlus و OPPO، دو تولیدکننده برجسته چینی گوشی‌هوشمند، پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار OnePlus 11 و Find X6 Pro در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های هوشمند هستند. OnePlus 12 و Find X7 Pro دو دستگاه آینده هستند و اکنون تعداد کمی از مشخصات آنها منتشر شد.

گوشی هوشمند OnePlus 12 که قرار است تا پایان سال جاری در چین و در سه ماهه اول سال 2024 در سطح جهانی عرضه شود، اکنون از ویژگی شارژ سریع سیمی 150 وات و ویژگی شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در کنار گوشی هوشمند OnePlus، مشخصات شارژ Find X7 Pro نیز ذکر شده است. گوشی Find X7 Pro از ویژگی شارژ سریع سیمی 100 واتی و همان ویژگی شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

به مشخصات صفحه نمایش دو دستگاه آینده نیز اشاره شده است، زیرا انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده 2K باشند، از نوردهی PWM با فرکانس بالا پشتیبانی کنند و حاشیه های باریکی هم خواهند داشت.

این به‌روزرسانی جدید بر اساس پستی از Digital Chat Station، یک افشاگر مشهور در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد که گفته بود سه گوشی هوشمند با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 در راه هستند و یکی از کاربران توییتر دو گوشی هوشمند را از بین سه گوشی هوشمند فوق شناسایی کرده است. این دو گوشی از برند اوپو و وان پلاس خواهند بود.

در مورد Find X7 Pro، هنوز اطلاعات زیادی مشخص نیست، با این حال، چند مشخصات دیگر صفحه نمایش گوشی هوشمند OnePlus 12 قبلا توسط Digital Chat Station در Weibo منتشر شده بود. انتظار می رود گوشی هوشمند OnePlus 12 از آنچه قبلاً ذکر شده بود دارای یک صفحه نمایش OLED با یک نمایشگر حفره دار در وسط باشد.

 این دو دستگاه تا رونمایی فاصله بسیاری داشته و باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط گوشی تاشو OnePlus مدت هاست که به تعویق افتاده است، به خصوص اکنون که هر برند اندرویدی دیگری یک محصول تاشو در سبد خود دارد. به نظر می‌رسد در ماه آگوست گوشی تاشو OnePlus را ملاقات کنیم. اما اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه وجود ندارد، و همه چیز را به فرضیات، از جمله نام واقعی آن، واگذار کرده است.

برخی می گویند که OnePlus Fold نامیده می شود، در حالی که برخی دیگر آن را OnePlus V Fold نامیده اند. اکنون، یک افشاگر صنعت فاش می‌کند که OnePlus می‌خواهد با فراخوانی گوشی با چیزی غیرعادی، نظر همگان را جلب کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید