گوشی هوشمند جدید سری 11 ریلمی، Realme 11x 5G تایید شده است که در ماه جاری رونمایی خواهد شد و قبل از رونمایی آن، این دستگاه در پلتفرم گواهی SIRIM مالزی مشاهده شده است و تایید می کند که دستگاه بزودی راهی بازار جهانی خواهد شد.

گوشی هوشمند Realme 11x 5G گواهی SIRIM را از مالزی با کد تایید نوع RGQL/44F/0823/S(23-3626) دریافت کرده و با شماره مدل RMX3785 در پایگاه داده رویت شده است. این دستگاه در دسته بندی تلفن همراه قرار گرفته و گواهی آن تا 14 آگوست 2024 معتبر خواهد بود. این گوشی هوشمند اخیراً توسط مرجع صدور گواهی NBTC تأیید شده و قبلاً گواهینامه FCC و BIS را نیز دریافت کرده بود. این دستگاه همچنین به پایگاه داده Geekbench نیز راه یافته بود.

ریلمی دقیقاً یک هفته پیش، دو گوشی هوشمند سری 11 آینده را معرفی کرده بود که در ردیف بعدی به بازار هند می رسند و یکی از آنها تلفن هوشمند 11x 5G است. اکنون، تاریخ عرضه گوشی هوشمند رسما فاش شده و دستگاه در 23 آگوست 2023 عرضه خواهد شد. فقط برای اضافه کردن، اولین تصویر ظاهری از Realme 11x 5G نیز قبل از اینکه ریلمی رسما فاش کند، به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

برخی از مشخصات این گوشی هوشمند قبلاً با گواهی هایی که دستگاه دریافت کرد، فاش شد. این گوشی هوشمند قرار است از چیپست مدیاتک Dimensity 6100+ پشتیبانی کند و دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح صفحه نمایش FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

همچنین از یک دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی اضافی بهره می‌برد و برای سلفی‌  یک دوربین 8 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی ارائه می‌شود. این دستگاه همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از ویژگی شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. دو نوع ذخیره سازی و دو انتخاب رنگ نیز در دسترس هستند. کاربران می توانند این گوشی هوشمند را در گزینه های ذخیره سازی 6/128 گیگابایتی و 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی دریافت کنند و می توانند دستگاه را در رنگ های بنفش و مشکی نیمه شب انتخاب کنند.

گوشی Realme 11x 5G با ویژگی های برجسته

در اخباری دیگر روز گذشته، یک افشاگر فاش کرد که OnePlus به زودی اولین گوشی هوشمند جهان را با 24 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. یک روز بعد، همان منبع می گوید که Oneplus تنها برندی نخواهد بود که یک گوشی رم با ظرفیت بالا عرضه می کند. طبق اطلاعات فاش‌کننده، ریلمی همچنین یک گوشی با این مقدار رم معرفی خواهد کرد. از آنجایی که OnePlus و Realme هر دو برندهای مشترک هستند که به اشتراک منابع معروف می باشند، جای تعجب نیست.

منبع خبر رم 24 گیگابایتی گوشی‌های هوشمند، Digital Chat Station، خبرساز پرکار چینی است. او پیش از این مشخص نکرده بود که حجم بالای رم مجازی خواهد بود یا فیزیکی. اما در حال حاضر، او به همراه چند جزئیات دیگر آماده پاسخگویی است. به گفته وی، گروه OPlus (Oppo، OnePlus و Realme) شروع به محبوبیت گوشی های حافظه بزرگ کرده است. او می گوید که گوشی های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که نسخه برتر از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

گفته می شود که به لطف رم بزرگ، نرم افزار ColorOS این گروه مدیریت برنامه های پس زمینه بهتری را ارائه می دهد. OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند رم 24 گیگابایتی جهان است. این گوشی از یک حافظه LPDDR5x استفاده خواهد کرد و  در سوی دیگر گوشی مرموز Realme نیز استفاده خواهد کرد. این گوشی ها همچنین با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

افشای اطلاعات قبلی فاش کرده بود که Ace 2 Pro نسخه قدرتمندتر اوپو Reno 10 Pro Plus خواهد بود. این گوشی بیشتر مشخصات خود را با Reno به اشتراک می گذارد و به جای Snapdragon 8 Plus Gen 1 از یک تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند. در خبری مرتبط ریلمی به زودی از گوشی هوشمند Narzo 60 در هند رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه از جمله سنسور 100 مگاپیکسلی و بدنه عقبی از جنس چرم است.

منبع

به این پست امتیاز بدید