با ثبت سقف جدید قیمت بیت‌کوین (ATH) و بالا رفتن قیمت دلار و به تبع آن رمزارز تتر درایران، کاربران با حجوم به وب‌سایت و اپلیکیشن سکو‌های تبادل رمزارزی داخلی تلاش دارند تا از رشد بازار جا نمانند و سرمایه خود را به رمزارزهای موردنظرشان تبدیل کنند.

در این وضعیت و با توجه به اعلان‌های رسمی که سکوهای تبادل رمزارز در کانال‌های اطلاع رسانی خود منتشر می‌کنند یا به وسیله عموم کاربران در شبکه‌های اجتماعی بیان می‌شود به نظر می‌رسد اکثر صرافی‌های داخلی با مشکل قطعی یا ناپایداری سرویس‌های خود به علت ترافیک ایجاد شده در این روزها روبرو بوده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد سکوی تبادل رمزارزی تترلند در این زمین متمایز عمل کرده و یکی از پایدارترین سرویس‌ها را در این روزها به کاربران خود ارائه داده است. براساس آمار مدیران این سکوی تبادل رمزارزی، تترلند در روزهای گذشته با میانگین ۱۴ برابر رشد کاربر فعال همراه بوده‌است و باوجود این رشد ناگهانی اختلالی در خدمات آن رخ نداده است.

همچنین سرویس معامله آسان تتر این صرافی با بیش از ۱۸۶ درصد و کاربران جدید ۲۳۳ درصد رشد نسبت به هفته گذشته همراه بوده‌است. این ثبات در حالی رخ داده‌است که به گزارش روابط عمومی تترلند حملات مخرب این سکوی تبادل در این مدت ۱۰ برابر شده‌است و تیم فنی و پشتیبانی آن توانسته است تمام این تهدیدها را دفع کنند.

همچنین واحد پشتیبانی و امورکاربران تترلند در دو هفته اول اسفند ۷برابر رشد در چت آنلاین خود نسبت به بهمن‌ماه داشته‌است. میانگین زمان پاسخگویی این واحد در این ترافیک کاری زیر ۴۰ثانیه بوده‌است.

گفتنی است براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران بازار رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی صرافی‌های بین‌المللی نیز از موج حاصل از رشد بازار مصون نبوده‌اند و صرافی مطرحی مثل کوین بیس نیز در سرویس‌های خود دچار اختلال شده‌است.