غرفه ایرانسل در آخرین روز از نمایشگاه الکامپ 1402 میزبان معاون اول رئیس جمهور، معاون وزیر دفاع و تنی چند از معاونان وزیر ارتباطات بود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در آخرین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، صبح امروز پنجشنبه 17 تیر 1402، «محمد محبر دزفولی» معاون اول رئیس جمهور به همراه «عیسی زارع» پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «امیر محمدزاده لاجوردی» رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از غرفه ایرانسل در «سالن اصلی نمایشگاه (38)» و «سالن 8 و 9» بازدید کردند.

وزیر ارتباطات در این بازدید با انجام تست سرعت سرویس فیبر نوری ایرانسل (FTTH) ویژگی های این سرویس را برای معاون اول تشریح کرد.

مخبر دزفولی با قدردانی از اقدامات ایرانسل در خصوص ارائه اینترنت پرسرعت ثابت، خواستار گسترش این سرویس در سراسر کشور شد.

سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت فیبر ایرانسل در تاریخ 7 اردیبهشت 1402 توسط رئیس جمهور در شهرستان بابل راه اندازی شد.

معاون رئیس جمهور همچنین در این بازدید آخرین خدمات ارائه شده توسط ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در ایران بر اساس آخرین فناوری های ارتباطی از جمله شبکه تلفن همراه 5G، 5G را مورد بحث و بررسی قرار داد. شبکه اختصاصی صنایع و مشاغل، موارد مختلف استفاده از 5G و… مطرح شد.

بازدید از خدمات دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و سایر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و سایر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر ایرانسلمن برنامه و غیره غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 از دیگر بخشهای بازدید معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات بود.

بازدید معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از غرفه ایرانسل

مهدی فرهی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز امروز با حضور در غرفه ایرانسل در الکامپ 1402 خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حوزه های مختلف فناوری ارتباطات، نسل پنجم شبکه تلفن همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال بازدید شد.

وی در این بازدید از نزدیک محصولاتی مانند سامانه بی سیم «ویک» ایرانسل در واحد بازرگانی شرکت ها و سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونم» در بخش دیجیتال ایرانسل و همکاری مشترک وزارت دفاع را از نزدیک مشاهده کرد. و پشتیبانی نیروهای مسلح با ایرانسل، ابراز امیدواری کرد که در حوزه محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین عرضه شود.

فرهی همچنین در بازدید از سرویس «شایا» با ابراز خرسندی از ارائه این سرویس توسط ایرانسل به عنوان راهکاری یکپارچه برای مدیریت رضایت مشتریان تجاری، استفاده از ظرفیت های مختلف این سرویس در نقاط مختلف کشور را پیشنهاد کرد.

معاون وزیر دفاع با حضور در غرفه ایرانسل از بخش اینترنت پرسرعت ثابت اپتیکال (FTTH) بازدید کرد و در جریان وضعیت فعلی ارائه این سرویس به مشترکان ایرانسل قرار گرفت.

بخشی دیگر از این بازدید به تشریح فعالیت‌های دپارتمان بازرگانی سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه می‌پردازد که شامل سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم Wakeh ایرانسل، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی “MVPN”، سیستم خدمات امنیت شبکه تجاری، شبکه 5G اختصاصی برای کسب و کارها و سیستم هوشمند مدیریت ناوگان “FMS” اختصاص داده شد که مورد قدردانی فرهی قرار گرفت.

وی در این بازدید خدمات دیجیتال ایرانسل را که در نمایشگاه الکامپ 1402 به علاقه مندان به سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه شد، از جمله ابر اپلیکیشن نسل جدید «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، احراز هویت «یلونم» و سامانه دیجیتال امضای هوشمند معرفی کرد. و سرویس تبلیغات دیجیتال “نکات زرد”، بازار دیجیتال API “Yellow Hub”، پلتفرم جامع آموزش آنلاین “دانا”، سرویس اشتراک گذاری ویدئو سودآور “راویتو”، سرویس اسکورت ویدئو، بستر انتشار و پخش موسیقی جامع، خدمات آهنگ بستری برای معرفی و صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه ایمن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مربوطه «سیمبا»، تلاش ایرانسل را برای تحقق سبک زندگی دیجیتال در بین مردم مشاهده و تحسین کردند.

معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کرد

علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر اجرایی هیات توسعه شبکه ملی اطلاعات، رضا باقری عسل معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات طی یک جلسه بازدید جامع از غرفه ایرانسل در سالن اصلی نمایشگاه (38)، در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در زمینه های مختلف فناوری ارتباطات، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال قرار گرفت.

انصاری ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای ایرانسل در خدمات قابل ارائه مبتنی بر آخرین فناوری های ارتباطی از جمله شبکه نسل پنجم تلفن همراه 5G، شبکه فیبر نوری خانگی و تجاری (FTTx) و خدمات توسعه شبکه ملی اطلاعات، با محصولات فناورانه و نوآورانه. ایرانسل از جمله شبکه ارتباطی یکپارچه «شایا» ایرانسل، سرویس خودروی متصل، سامانه بی سیم «واکه» ایرانسل نیز از نزدیک آشنا شدند.

باقری عسل نیز در این بازدید گسترده از غرفه ایرانسل با ابراز خرسندی از توسعه سرویس شبکه فیبر نوری برای منازل و مشاغل (FTTx) نسبت به گسترش بیشتر آن در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

بازدید از خدمات دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و سایر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و سایر راهکارهای سازمانی، نسل جدید اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن و … بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 مانند نمایشگاه های گذشته تحت پوشش نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G است و بازدیدکنندگان می توانند موارد مختلف استفاده از 5G را با ایرانسل تجربه کنند. بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که از 13 تیرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا بود، بعدازظهر امروز پنجشنبه 17 تیرماه به کار خود پایان داد.