آبان تتر یکی از چهار بازیگر اصلی حوزه تبادل آنلاین کشور است و در نمایشگاه الکامپ امسال حضور داشت. غرفه این شرکت دارای تأثیرگذاران ارزهای دیجیتال است و مهمانان می توانند در مورد این زمینه با آنها صحبت کنند. غرفه Abantether شامل بخش های رقابتی و سرگرمی است و سعی کرده است مفاهیم پیچیده ارزهای دیجیتال را در یک محیط سرگرم کننده بررسی کند و کاربران را به این بازار علاقه مند کند.

Abantetter اقدامات متعددی را برای جذب مخاطب بیشتر انجام داده است که یکی از آنها شناخت نیازهای مشتری است. این صرافی آنلاین تلاش کرد تا مشکلات کاربران ایرانی را شناسایی و راه حلی برای آنها بیابد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی صرافی های آنلاین ایارنی، نزدیک به 80 درصد از تراکنش های کاربران ایرانی در صرافی های ارزهای دیجیتال خارجی انجام می شود و این مراکز در تلاش هستند تا کاربران بیشتری را از صرافی های آنلاین ایرانی جذب کنند.

یکی از کارهایی که آبان تتر برای جذب مخاطبین ایرانی بیشتر انجام می دهد، رفع مشکل خروج فوری است. این ویژگی یکی از ویژگی های خاص این صرافی آنلاین است و به گفته مدیران آن برای تمامی کاربران پیاده سازی شده است.

آبان تتر در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است و این تیم با وجود مشکلات فراوانی که حوزه‌های تبادل آنلاین در ایران دارند، روز به روز در تلاش است تا کاربران جدیدی را به این تعداد اضافه کند. در سال های اخیر تعداد کاربران آبان تتر بیش از 50 درصد رشد داشته و در حال حاضر به 900 هزار نفر رسیده است و به نظر می رسد تعداد کاربران آبان تتر دور از ذهن نباشد.

در این گزارش تصویری به موضوع پشتیبانی و مشکلات کاربران ایرانی پرداخته شد و تفاوت های این صرافی آنلاین نسبت به سایر رقبای خود توسط مدیران آبانتتر بیان شد. مدیران این صرافی آنلاین نیز درباره نیروی انسانی این شرکت و آینده این شرکت با ما صحبت کردند.