هرچند دسته‌بندی‌های مذکور بیشترین سهم از تولید محتوا را به خود اختصاص داده‌اند اما میانگین لایک آن‌ها بین ۵ هزار تا ۳۲ هزار لایک بوده است؛ این در حالی است که محتوای مربوط به کالا و خدمات تخفیف‌خورده در دسته‌بندی کافه و رستوران با این که فقط ۲ درصد از کل محتوا را داشته اما به طور متوسط ۷۵ هزار لایک دریافت کرده است. پس از آن‌ دستۀ دسر و شیرینی، گل، لباس و زیبایی بیشترین میانگین لایک را دارند.

در آمارهای این گزارش نکته قابل‌توجه دیگر حضور فال‌گیرها در تخفیف یلداست. یک درصد از تخفیف‌های یلدایی امسال مربوط به دسته‌بندی فال‌گیری و طالع‌بینی بوده است که در کنار محتوای مربوط به تخفیف‌ برای خدمات تتو، جزء نکات مهم گزارش لایف‌وب به حساب می‌آید.

در بین محتواهایی که کمتر از یک درصد محتوا داشتند نیز حضور خدمات و محصولاتی مانند طراحی سایت، دندان‌پزشکی، پت‌شاپ و داروخانه، صرافی و فروش ویپ نیز قابل توجه بوده است.

با بررسیِ میانگین لایک هر دسته نیز مشخص می‌شود که دسته کافه و رستوران بیشرین میزان توجه را داشتند. به طور متوسط هر پستی که برای کافه و رستوران‌ها منتشر می‌شود ۷۵ هزار لایک دریافت کرده است.