میرهاشم موسوی از غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بازدید کرد و از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی بازدید کرد و بهره مندی از ظرفیت رایتل برای مفید و کارآمد بودن در ارائه خدمات به بیمه شدگان را مورد توجه قرار داد. .

به گزارش روابط عمومی رایتل، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدیدی که روز پنجشنبه 17 تیرماه 1402 در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد تامین اجتماعی در کشور وجود دارد. ارتباط مستقیم با بیش از 53 درصد جامعه ارتباط غیرمستقیم با همه افراد جامعه وجود دارد. این سازمان علاوه بر پیگیری ماموریت خود، در راستای تسهیل ارائه خدمات از طریق طرح هوشمند به عنوان یکی از اولویت های راهبردی خود تلاش می کند.

موسوی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت رایتل در خدمات تامین اجتماعی تاکید کرد: رایتل در ارائه این خدمات و مسائل مرتبط با سلامت نقش موثر و کلیدی خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرکت خدمات ارتباطی رایتل دارای ظرفیت ملی و گسترده ای است که در بخش های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات تامین اجتماعی قابل استفاده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی با اشاره به برخی خدمات این سازمان در حوزه سلامت تصریح کرد: تعداد خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از 30 خدمت به 42 خدمت غیرحضوری افزایش یافت. همچنین طراحی نسخه الکترونیکی در این مدت توسعه یافت و پایداری آن به بیش از 95 درصد رسید و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به پایداری کامل رسید. چندین پروژه بزرگ و جدی نیز به عنوان گام های اساسی برای هوشمندسازی تامین اجتماعی تعریف شده و با تلاش برای به حداقل رساندن دخالت انسان در ارائه خدمات و حتی محاسبات بیمه ای-فنی اجرا می شود.

موسوی افزود: روند توسعه رایتل متناسب با اقتصاد دیجیتال می تواند بستری را برای ارائه خدمات آسان به بیمه شدگان فراهم کند و این نوع فعالیت رایتل بسیار مفید و مهم تلقی می شود.