در روزهای پایانی هفته گذشته، چهارشنبه ۳۰ خردادماه، گروه مهندسین تخت جمشید (TEG) از همکاری جدید با شرکت MSI خبر داد. در رویدادی که در هتل اسپیناس تهران و با حضور اصحاب رسانه‌ و تعدادی از نمایندگان فروش گروه مهندسین تخت جمشید برگزار شد، این گروه با برند معتبر ام‌اس‌آی (MSI) همکاری رسمی خود را برای عرضه لوازم جانبی گیمینگ در ایران اعلام کرد. در ادامه با گزارش دیجیاتو از از این رویداد همراه باشید.

آغاز همکاری رسمی گروه مهندسین تخت جمشید با MSI

در این رویداد، مدیرعامل و مدیران ارشد MSI همکاری رسمی گروه مهندسین تخت جمشید با برند MSI را اعلام کردند. با این همکاری سبد محصولات این فروشگاه افزایش قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد و تنوع بیشتری از لوازم جانبی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در این رویداد که با حضور مقامات ارشد داخلی و خارجی MSI همراه بود، علی هادی (مدیرعامل تخت جمشید) و آرمن پطروسیان (از مدیران دفتر MSI در ایران) بر دستاوردهای برجسته هر دو برند تأکید کردند و تعدادی از محصولات جدید MSI را که TEG به‌زودی در بازار ایران عرضه خواهد کرد، به نمایش گذاشتند.

پیش‌ازاین هم محصولات MSI در بازار ایران وجود داشت اما تنوع محصولات این شرکت در بخش لپ‌تاپ، سخت‌افزار و قطعات اصلی کامپیوتر خلاصه شده بود. اکنون شاهد عرضه طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی گیمینگ این برند تایوانی محبوب در بازار داخلی هستیم. باتوجه‌به چشم‌انداز گسترش این محصولات که چندین بار در این رویداد مطرح شد، می‌توان امیدوار بود به‌زودی انتخاب‌های بیشتری از محصولات جانبی MSI در اختیار گیمرها قرار بگیرد؛ برای مثال، خنک‌کننده‌ها و پاور ازجمله محصولاتی هستند که تخت جمشید به‌عنوان قدم‌های بعدی عرضه محصولات MSI در بازار ایران در نظر گرفته است؛ به‌این‌ترتیب فعلاً خبری از خنک‌کننده پردازنده و پاورهای جدید MSI نیست. درحال‌حاضر، محصولاتی که به‌زودی با گارانتی تخت جمشید از برند MSI وارد بازار کشور خواهد شد، شامل کیس کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ مانند کیبورد، ماوس، ماوس‌پد، گیم‌پد و هدست هستند.

وجود برندهای بیشتر در بازار ایران خبری امیدوارکننده است؛ زیرا برخی باور دارند ممنوعیت واردات محصولات خارجی می‌تواند به رشد تولیدات داخلی کمک کند اما واقعیت این است که وجود محصولات متنوع از برندهای مختلف در بازار، رقابت را افزایش داده و شرکت‌ها را وادار به ارائه محصولات بهتر می‌کند که درنهایت به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود.

مدیرعامل تخت جمشید: TEG شرایط ۱۸ ماهه گارانتی محصولات MSI را تضمین خواهد کرد

یکی از ویژگی‌های جذاب این همکاری شرایط ۱۸ ماهه گارانتی محصولات MSI توسط TEG است که طبق گفته آقای هادی، از نوع تعویض است؛ یعنی اگر خریداران محصولات با مشکلی مواجه شوند، گارانتی شامل تعویض خواهد شد، نه تعمیر. این ویژگی، مانند قیمت ثابت تمامی محصولات TEG، نشان‌دهنده تعهد تخت جمشید به مشتریان خود در سراسر ایران است.

محصولات به نمایش درآمده در رویداد TEG و MSI

ازجمله محصولات قابل‌توجهی که در نمایشگاه محصولات MSI توسط تخت جمشید به نمایش گذاشته شد می‌توان به کیس گیمینگ بالارده مدل MSI MAG Pano M100R PZ اشاره کرد که از سری Project Zero این برند است. کیس‌های گیمینگ متنوع دیگری نیز در رده‌های مختلف به نمایش گذاشته شدند که هرکدام ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهند. این کیس که در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود، ویژگی دارای منحصر‌به‌فردی برای مدیریت کابل‌ها از پشت کیس و مخفی‌کردن آن‌هاست. برای این کار، کیس باید با مادربردهای خاصی مانند B650M Project Zero و B760M Project Zero همراه شود؛ بااین‌حال، این کیس با تمامی اندازه‌های مادربردهای موجود در بازار کاملاً سازگار است.

در این رویداد، MSI از کیبوردهای جدیدش در بازار ایران رونمایی کرد. کیبورد گیمینگ Vigor GK71 Sonic با سوئیچ‌های آبی اختصاصی این شرکت یکی از محصولات برجسته بود. GK50 Low Profile TKL ،GK50 Low Profile و GK30 از دیگر کیبوردهایی بودند که نمایش داده شدند. علاوه‌براین، هدست‌های گیمینگ MSI شامل مدل‌های GH61 ،GH50 ،GH40 ،GH30 و GH20 نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شدند.

تخت جمشید همچنین از سری جدید ماوس‌های گیمینگ MSI رونمایی کرد. ماوس گیمینگ Apex GM51 کنار باقی مدل‌های GM41 ،GM31 ،GM11 و GM08 در میان این محصولات بودند.

در پایان نیز امیدوارم شرکت‌های داخلی، مانند گروه مهندسین تخت جمشید، با همکاری برندهای مطرح خارجی به تنوع محصولات بازار ایران بیفزایند تا مصرف‌کنندگان از میان کالاهای باکیفیت، حق انتخاب بیشتری داشته و فقط محدود به برندهای داخلی نباشند.