اپل در جریان رویداد جدید خود لوازم جانبی جدید و حرفه ای را برای آیپدهای خود معرفی کرد. این اکسسوری جذاب یک قلم حرفه ای به نام Pencil Pro است. ویژگی های این قلم گسترده است و لیست ویژگی های آن شامل مواردی مانند ژست های حرکتی جدید، بازخورد لمسی، پشتیبانی از حالت Find My و ویژگی های خاص طراحی است. با این حال، ناگفته نماند که Apple Pencil Pro لوازم جانبی ارزان قیمتی نیست.

کوپرتینویی ها برای سامسونگ خط می کشند. رقابت Pencil Pro با S-Pen

یکی از نکات برجسته رویداد Let Loose اپل، قلم جدید این شرکت بود. Apple Pencil Pro نسبت به نسخه استاندارد خود ارتقاء قابل توجهی داشته است. در این نسل از قلم اپل، خانواده کوپرتینویی ژست های حرکتی را بر اساس فشار دادن قلم روی صفحه نمایش با بازخورد لمسی هماهنگ کرده است. به همین ترتیب با فشردن Pencil Pro بر روی صفحه نمایش آی پد، لرزش خاصی در بدنه این خودکار ایجاد می شود. علاوه بر این، ابزارهای مجازی جدید این قلم به شما این امکان را می دهد که تنظیمات آن را به سرعت تغییر دهید.

خبر خوب برای توسعه دهندگان این است که چنین کاربرانی می توانند با ایجاد اپلیکیشن های شخص ثالث برای استفاده حرفه ای از این قلم، قابلیت های نرم افزاری جدیدی را به اکوسیستم اضافه کنند. همچنین اگر قلم خود را گم کردید، می توانید با قابلیت Find My آن را روی نقشه پیدا کنید تا نگران گم شدن آن نباشید. سایر حرکات لمسی Apple Pencil Pro، مانند Double Tap، توسط کاربران قابل شخصی سازی است. اپل عملکرد Pencil Pro را بهبود بخشیده و اکنون تاخیر این قلم به حداقل رسیده است. به همین دلیل نوشتن، طراحی و استفاده از Pencil Pro حس بهتری نسبت به قبل به کاربر می دهد.

قیمت اپل پنسیل پرو

Apple Pencil Pro با همان قیمت نسل دوم Apple Pencil در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. برای خرید این لوازم جانبی باید 129 دلار بپردازید.