عکس هایی از اولین تصادف خودروی برقی شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است که برخورد این خودرو با مرسدس بنز سفید رنگ را نشان می دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، هر دو خودرو خسارت قابل توجهی دیده اند. چراغ جلوی سمت راست مرسدس بنز کاملا شکسته است و همچنین شاهد برآمدگی کاپوت و تغییر شکل سپر جلو و کانال ورودی هوا هستیم.

در این حادثه سمت راست شیائومی SU7 ضربه شدیدی خورد که به دو درب آن آسیب رساند و کیسه هوای خودرو نیز باز شد.

اینفلوئنسر معروف چینی به نام بیگ لیزی قیقیلی با تاکید بر اینکه خودروی SU7 شیائومی متعلق به اوست، اعلام کرد که هنگام وقوع این حادثه در حال عکس گرفتن است. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تمامی مسئولیت تصادف را بر عهده راننده این خودرو گذاشته است.

وبلاگ نویس چینی پس از حادثه SU7 شیائومی توضیحاتی در مورد وضعیت خودرو ارائه کرد. او می‌گوید بلافاصله پس از تصادف و باز شدن کیسه‌های هوا، تماس اضطراری از داخل خودرو گرفته شد، اما به نظر می‌رسد هیچ‌یک از اجزای داخلی خودرو آسیبی ندیده است.

به گزارش گیزموچینا، پس از تصادف SU7، پنل عقب خودرو همچنان سالم است و دستگیره درب ها بدون مشکل کار می کنند. علاوه بر این درهای خودرو بدون مشکل خاصی باز و بسته می شوند.

وبلاگ نویس چینی در ادامه توضیحات خود تایید کرد که خودرو SU7 را برای تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش منتقل کرده است. خوشبختانه در این تصادف هر دو راننده جراحات جزئی دیده و جان سالم به در بردند.