ایسوس زنفون 10 را در 29 ژوئن به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی به عنوان جانشین Zenfone 9 سال گذشته عرضه خواهد شد. برند تایوانی قبلاً مشخصات کلیدی گوشی آینده را فاش کرده است. اکنون، Zenfone 10 در رندرهای طراحی رسمی به مطبوعات درز کرده است و این تصاویر توسط Evan Blass منتشر شده است.

رندرهای رسمی مطبوعاتی نشان می دهد که Zenfone 10 همان طراحی قبلی را حفظ خواهد کرد. این دستگاه دارای فرم فاکتور فشرده با طراحی مسطح خواهد بود. این دستگاه دارای دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست است و پنل پشتی آن شامل دو حلقه بزرگ دوربین است. رندرهای مطبوعاتی نشان می دهد که Zenfone 10 در رنگ های مشکی، آبی و سفید در دسترس خواهد بود. این بار رنگ سبز نیز وجود خواهد داشت.

همچنین، رندرهای مطبوعاتی هیچ اطلاعات بیشتری در مورد زنفون 10 ایسوس فاش نمی کنند. اکنون تایید شده است که ایسوس زنفون 10 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند، همچنین دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با سوراخ دوربین در قسمت بالایی است. گوشه سمت چپ. محصول آینده دارای تثبیت کننده دو محوره Gimball خواهد بود. این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

انتظار می رود Zenfone 10 دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. طبق لیست Geekbench، رم آن 16 گیگابایت خواهد بود. گفته می شود این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. گفته می شود که Zenfone 10 برای نسخه 16 گیگابایتی + 256 گیگابایتی 749 دلار قیمت خواهد داشت.

خبر دیگر اینکه ایسوس به تازگی تاریخ عرضه پرچمدار بعدی خود Zenfone 10 را اعلام کرده است. طبق گفته این شرکت، این گوشی در تاریخ 29 ژوئن رونمایی خواهد شد و این رویداد در تایوان برگزار خواهد شد.

ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه بعدی گوشی هوشمند Zenfone 9 با نام Zenfone 10 است. برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند قبلاً در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. اکنون، قبل از عرضه، جزئیات قیمت زنفون 10 نیز منتشر شده است.

ایسوس یک وب سایت اختصاصی برای تست دوربین کور زنفون 10 راه اندازی کرده است.این وب سایت کاربران را تشویق به رای دادن به یک سری عکس می کند و بازخورد ارزشمندی را برای بهینه سازی دوربین به ایسوس ارائه می دهد. شرکت کنندگان همچنین شانس شرکت در قرعه کشی برای برنده شدن همان گوشی را دارند. طی این فرآیند، کاربری به نام ویچایا پوکا قیمت دستگاه درج شده در قسمت شرایط و ضوابط وب سایت را پیدا کرد. ایسوس فاش کرده است که قیمت خرده فروشی Zenfone 10 حدود 749 دلار خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز دهید