روتر قدرتمند Neterbit 4G سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه را با پوشش Wi-Fi قوی فراهم می کند، بنابراین می توانید لپ تاپ خود را به تلویزیون هوشمند و تلفن خود را به اینترنت پرسرعت و پایدار متصل کنید. روترهای Neterbit با گارانتی معروف آوانگ ارائه می شوند.

Neterbit مودم های ADSL و VDSL را نیز ارائه می دهد که مورد استقبال خریداران و نظرات مثبت رسانه ها قرار گرفته است. از مودم های اینترنت ثابت نتربیت می توان به مدل های NSL-224، ND-4230N و NWR-M920 اشاره کرد. البته این برند چند مودم قدرتمند و ارزشمند 4G نیز دارد که یکی از آنها NW-431F است.

NW-431F یک روتر نت بیت 4G با طراحی شیک و سخت افزار قدرتمند است که برای ارائه اینترنت پایدار و پرسرعت طراحی شده است. علاوه بر این، این روتر چهار آنتن نتربیت دارای طراحی شیک با تم سفید است که در هر گوشه ای از منزل یا محل کار شما قابل نصب است.

روتر NW-431F Neterbit می تواند شبکه های 4G را با حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه از طریق دستگاه های سیمی و بی سیم ارائه دهد.

این روتر دارای چهار پورت LAN سیمی 100 مگابیت بر ثانیه و چهار آنتن خارجی 3dBi با قدرت بالا می باشد. وای فای قدرتمند این مودم دارای سرعت 300 مگابیت بر ثانیه است که پوشش قوی و گسترده ای را برای دستگاه های مختلف فراهم می کند.

نصب و راه اندازی روتر 4G Neterbit NW-431F بسیار آسان است و می توانید تنها در چند دقیقه از اینترنت پرسرعت 4G لذت ببرید. این مودم دارای تنظیمات و امکانات پیشرفته نیز می باشد. جالبتر این است که شما نیازی به پیکربندی تنظیمات اینترنت ندارید. نیازی به گفتن نیست که روتر مذکور به طور خودکار تنظیمات مربوط به شبکه سیم کارت شما را فعال می کند.

فرقی نمی کند در حال بازی کردن یا دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا و تماشای سریال های اینترنتی باشید، روتر پرقدرت NW-431F Netbit دستگاه نسبتا کوچکی است که تمام انتظارات شما را برای اینترنت پرسرعت و وای فای قوی برآورده می کند. پوشش.

روتر Neterbit NW-431F از شبکه تلفن همراه تمامی اپراتورهای ایرانی پشتیبانی می کند و شما می توانید از هر سیم کارتی که بخواهید استفاده کنید. این روتر مودم 4G از شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور بهره می برد.

محصولات Neterbit دارای سه سال ضمانت آونگ (شامل تعویض دستگاه در سال اول) می باشند.