تاکنون اخبار مختلفی در مورد پیکسل 8a منتشر شده است. اکنون یکی از منابع آگاه در بازار تصویری از این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و سبز به اشتراک گذاشته است.

این دو رنگ که با نام های Bay و Mint شناخته می شوند، ممکن است توجه برخی از کاربران را به خود جلب کنند. این تصویر از یکی از منابع دانش بازار از طریق شبکه اجتماعی X و از طریق حساب کاربری Mohamma11824513 منتشر شده است.

تصویر به اشتراک گذاشته شده به وضوح پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند را نشان می دهد. همانطور که در عکس مشاهده می شود، حتی ماژول دوربین پیکسل 8a هم رنگ بدنه است. رنگ سبز که به عنوان نعنایی شناخته می شود، تیره تر از سبز استفاده شده در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو است.

مشخصات پیکسل 8a چیست؟

انتظار می‌رود گوگل تا چند هفته دیگر پیکسل 8a را در رویداد Google I/O معرفی کند. طبق گزارشات، قیمت این دستگاه در مقایسه با پیکسل 7a بالاتر خواهد بود.

Pixel 8a با تراشه Google Tensor G3 عرضه می شود. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم و تراشه Titan M برای امنیت خواهد بود. انتظار می‌رود پیکسل 8a با تنظیمات دوربین مشابه پیکسل 7a، یعنی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه شود. این گوشی هوشمند از برخی ویژگی های نرم افزاری مانند Best Take و Magic Eraser نیز بهره خواهد برد.

طبق گزارش ها، پیکسل 8a با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 27 واتی عرضه خواهد شد. این در حالی است که گوشی نسل قبلی آن یعنی Pixel 7a از شارژ 18 واتی استفاده می کرد.

در نهایت باید دید پیکسل 8a با چه مشخصات و ترکیب رنگی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.