تلگرام بیش از 15 ویژگی جدید را معرفی کرد که در این ماه در دسترس کاربران قرار گرفت. از جمله این قابلیت ها که در ادامه به معرفی مهمترین آنها می پردازیم می توان به کانال های پیشنهادی هنگام جستجو، روشی جدید برای مشاهده پروفایل، امکان تماشای مخفیانه استوری و نمایش کانال و تاریخ تولد در صفحه شخصی اشاره کرد.

امکانات جدید تلگرام

یکی از عناصر اضافه شده به تلگرام کانال های پیشنهادی در نوار جستجو در واقع، اکنون تب جدیدی به نام «کانال‌ها» به جستجوی تلگرام اضافه شده است که کانال‌هایی را که دنبال می‌کنید نشان می‌دهد. این صفحه همچنین دارای لیستی از کانال های پیشنهادی با موضوعات مشابه است.

ویژگی بعدی در مورد نحوه نمایش نمایه خود است. اکنون در بخش تنظیمات صفحه جدیدی به نام “حساب من» وجود دارد که از طریق آن می توانید نمایه خود را همانطور که برای دیگران ظاهر می شود مشاهده کنید.

همچنین با این آپدیت جدید می توانید تاریخ تولد خودتان را به نمایه اضافه کنید تا دیگران هنگام بازدید از صفحه شخصی شما بتوانند آن را ببینند. در روز تولد شما، درست مانند X، انیمیشن بالون به بازدیدکنندگان نشان داده می شود. همچنین از طریق بنر از تولد دوستان خود مطلع خواهید شد.

به طور پیش فرض، این ویژگی فقط برای مخاطبین شما قابل مشاهده است، اما می توانید نحوه دسترسی دیگران را از طریق تنظیمات تنظیم کنید.

اگر صاحب الف کانال شما هستید، با این به روز رسانی جدید می توانید آن را به صفحه نمایه خود اضافه کنید. اگر از این ویژگی استفاده می کنید، پیش نمایشی از آخرین پست کانال شما در بالای بیو نمایش داده می شود.

اشتراک گذاری زنده و نامحدود موقعیت مکانی یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام است. با استفاده از این قابلیت می توانید مکان خود را برای مدت زمان مشخصی با دوستان یا اعضای گروه به اشتراک بگذارید. اما گزینه جدیدی (تا زمانی که آن را خاموش کنید) که به این بخش اضافه شده است به شما امکان می دهد موقعیت مکانی خود را برای مدت نامحدودی برای دیگران ارسال کنید.

از دیگر قابلیت های جدید اضافه شده به تلگرام می توان به نمایش تصاویر پروفایل در پیام های فوروارد شده اشاره کرد.

مشترکین پولی یا پریمیوم تلگرام هم اکنون a پژوهش گزینه های جدید، در سوال و مطرح شده می تواند از شکلک ها برای استفاده

علاوه بر این، فرصت مخفیانه تماشای داستان ها همچنین برای کاربران ممتاز در دسترس است.

تلگرام همچنین چندین ویژگی جدید برای مدیریت کانال ها و گروه ها ارائه کرده است. از جمله این توابع قابل تغییر و بهبود است اقدامات اخیر اشاره شده است که اکنون کمی فشرده تر شده است و تغییرات اعمال شده توسط ادمین های مختلف در دسته بندی ها نمایش داده می شود.

تلگرام که تعداد کاربران فعال ماهانه آن در ماه گذشته به 900 میلیون نفر رسید، در چند روز گذشته ویژگی های دیگری را برای کاربران خود قرار داده است. از آن جمله می توان به ابزار جدیدی برای ایجاد استیکر و امکان پرداخت با Tether از طریق شبکه TON اشاره کرد.