کاربران اپل واکنش شگفت‌انگیزی به اولین خودروی شیائومی نشان داده‌اند، به طوری که 51.9 درصد از کل سفارش‌های تایید شده برای SU7 ظاهراً از سوی کاربران اپل بوده است.

در جریان نمایشگاه خودرو پکن، لی جونمدیرعامل شیائومی خاطرنشان کرد که کاربران اپل خریداران اصلی خودروهای برقی شیائومی هستند. از خودروی شیائومی استقبال می شود، در حالی که اپل مدتی پیش پروژه خودروی خود را لغو کرد.

شیائومی

جذابیت شیائومی SU7 برای کاربران اپل احتمالاً به دلیل سازگاری آن با سرویس هایی مانند CarPlay است. علاوه بر این، کاربران iPad می توانند تبلت خود را به راحتی با SU7 همگام کنند.

مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در X نوشت: «ما متعهد هستیم که شیائومی SU7 را به محبوب‌ترین خودرو برای کاربران اپل تبدیل کنیم. یک انتخاب عالی برای کاربران آیفون و آیپد.”

تا 24 آوریل، بیش از 75000 سفارش تایید شده برای SU7 ثبت شده است. شیائومی تاکنون بیش از 5781 دستگاه را برای مشتریان ارسال کرده است.

SU7 در سه نسخه موجود است. قیمت خودرو از 27800 یورو در مدل پایه شروع می شود و در تیپ مکس تا 38600 یورو می رسد.

شیائومی SU7 مکس به دو موتور و سیستم چهار چرخ محرک (AWD) با قدرت 495 کیلووات (معادل 573 اسب بخار) مجهز شده است. به گفته شیائومی با 15 دقیقه شارژ می توان با این خودرو 510 کیلومتر را طی کرد.