ماه گذشته، سامسونگ فروش جاروبرقی رباتیک خود را به صورت Bespoke Jet Bot Combo AI در کره جنوبی آغاز کرد. اکنون این غول فناوری کره ای اعلام کرده است که بیش از 10000 دستگاه از جاروبرقی رباتیک خود را در این کشور فروخته است.

Bespoke Jet Bot Combo یک جاروبرقی رباتی با یک جاروبرقی و دو پد چرخان است که با سرعت 170 دور در دقیقه می چرخد. ایستگاه شارژ این ربات که Clean Station نام دارد می تواند به طور خودکار محفظه زباله را خالی کرده و مخزن آب را پر کند و همچنین کف ها را با بخار شستشو داده و با هوای گرم 55 درجه سانتی گراد خشک می کند.

سامسونگ

جاروبرقی Jet Bot Combo AI با استفاده از حسگر سه بعدی اشیاء، افراد و حیوانات خانگی اطراف خود را تشخیص می دهد. این محصول می تواند سطوح مختلف مانند پارکت، فرش یا موکت را تشخیص دهد و از مکانیزم مناسب برای هر کدام استفاده کند.

سامسونگ می‌گوید: «راز محبوبیت هوش مصنوعی Jet Bot Combo Bespoke، فرآیند ضدعفونی هوشمند کف بخارشوی است که برای اولین بار در کره جنوبی انجام شد.»

سامسونگ ماه گذشته هر دو مدل جاروبرقی رباتیک خود را در ایالات متحده عرضه کرد و محصول جدید در آنجا نیز با استقبال خوبی مواجه شد. قیمت جاروبرقی Samsung Bespoke Jet Bot Combo AI در ایالات متحده 1699 دلار تعیین شده است.