سامسونگ به زودی رویداد Unpacked خود را برگزار خواهد کرد و تا نیمه دوم سال جاری از بسیاری از دستگاه های خود از گوشی های هوشمند گلکسی گرفته تا شارژرهای بی سیم جدید رونمایی خواهد کرد.

شرکت فناوری چندملیتی کره جنوبی سامسونگ تایید کرده است که رویداد Unpacked 27 جولای 2023 خود را در سئول، کره جنوبی احتمالاً در 26 ژوئیه 2023 برگزار خواهد کرد. رویداد Unpacked آتی رویداد بزرگی خواهد بود. همانطور که این شرکت بسیاری از جدیدترین دستگاه های خود را معرفی خواهد کرد.

اکنون افشاکننده معروف توییتر آنتونی با نام مستعار TheGalox_ فاش کرده است که این برند پنج تبلت جدید، سه گوشی هوشمند جدید، چهار ساعت هوشمند جدید، هدفون جدید، ردیاب‌های جدید، شارژرهای بی‌سیم و موارد دیگر را نیز معرفی خواهد کرد. این دستگاه ها در نیمه دوم سال 2023 وارد بازار خواهند شد و اشاره به این دارد که دستگاه ها ممکن است در رویداد Unpacked این برند رونمایی شوند.

می دانیم که انتظار می رود دستگاه های سری گلکسی تب اس 9 روانه بازار شوند و این سری شامل گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس، گلکسی تب اس 9 اولترا و نسخه فن، گلکسی تب S9FE خواهد بود. در سمت گوشی های هوشمند، چهارمین محصول اضافه شده به سری گلکسی S23، گلکسی S23FE گفته می شود که در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری عرضه خواهد شد. این برند اخیرا گوشی هوشمند گلکسی F54 5G را عرضه کرده است، در حالی که گلکسی M34 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد.

همچنین انتظار می رود سامسونگ سری گلکسی واچ 6 خود را عرضه کند که تا آنجا که می دانیم دارای چهار مدل گلکسی واچ 6 است که شامل گلکسی واچ 6 40 میلی متری، گلکسی واچ 6 44 میلی متری، گلکسی واچ 6 کلاسیک 43 میلی متری و گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی متری است. میلی متر باشد حتی Galaxy Buds 3 نیز به عنوان هدفون معرفی خواهد شد.

در خبری دیگر، سامسونگ رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند میان رده جدید گلکسی M34 5G به زودی وارد بازار هند خواهد شد. این برند به طور رسمی یک تیزر در میکروسایت آمازون ارائه کرده است که به گلکسی M34 5G اختصاص دارد.

این تأیید می کند که دستگاه برای خرید از طریق آمازون هند در دسترس خواهد بود. همانطور که گفته شد، این تیزر طراحی جزئی از پشت گوشی هوشمند آینده را نشان می دهد. به نظر می رسد گلکسی M34 5G مانند دیگر دستگاه های نسل فعلی سری M دارای پشتی صاف خواهد بود. این گوشی دارای سه دوربین در پشت است که به صورت عمودی مطابق با آخرین روند طراحی سامسونگ است. این تیزر اطلاعات بیشتری را فاش نمی کند. با این حال، Abhishek Yadav، افشاگر صنعت، مشخصات گلکسی M34 5G را توییت کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید