در اوایل جولای، سامسونگ گلکسی M34 را در هند معرفی و عرضه کرد. با گذشت یک ماه، این شرکت اکنون نسخه ای از این گوشی را در کشور به نام Galaxy F34 رونمایی کرده است. گلکسی F34 که به تازگی معرفی شده دقیقاً مشابه گلکسی M34 است. تنها در رنگ های مختلف عرضه شده و به جای آمازون از طریق Flipkart به فروش می رسد.

در ادامه بیشتر با گلکسی F34 سامسونگ آشنا می شویم.

گلکسی F34 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (FHD+) و نرخ نوسازی 120 هرتز است. پنل محافظ شیشه ای Corning Gorilla 5 با طراحی ناچ داشته و می تواند به حداکثر سطح روشنایی 1000 نیت برسد. این دستگاه از چیپست Exynos 1280 با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 بهره می برد. در بخش نرم افزاری دارای One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 بوده و قرار است تا 4 آپدیت سیستم عاملی و 5 سال آپدیت نرم افزاری را دریافت کند.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت جلو، دوربین 13 برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اتصال 5G، حسگر اثرانگشت جانبی، اسلات کارت MicroSD (هیبریدی)، جک 3.5 میلی متری هدفون و کیف پول سامسونگ اشاره کرد.

در نهایت این گوشی هوشمند یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی هم دارد.

سامسونگ Galaxy F34 دارای برچسب قیمتی به شرح زیر است:

  • 6 گیگابایت + 128 گیگابایت – 18999 روپیه (230 دلار)
  • 8 گیگابایت + 128 گیگابایت – 20999 روپیه (255 دلار)

این دستگاه برای پیش‌سفارش در Flipkart آماده است. خریداران می‌توانند از تخفیف فوری 2000 روپیه برای تراکنش‌ها از طریق کارت‌های صادر شده توسط بانک HDFC و بانک ICICI استفاده کنند.

گلکسی F34 همان M34 با رنگ جدید

در اخباری مرتبط سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی، سامسونگ به زودی از گوشی های هوشمند سری گلکسی A05 خود رونمایی خواهد کرد و یکی از دو دستگاه آینده، گوشی هوشمند گلکسی A05 توسط مرجع صدور گواهی FCC تایید شده است. گوشی هوشمند آینده Galaxy A05 توسط مرجع صدور گواهینامه FCC با شناسه FCC از نوع ZCASMA055M تایید شده و دو مدل از گوشی هوشمند با شماره مدل‌های SM-A055M/DS و SM-A055M در پایگاه داده رویت شده‌اند. این گوشی هوشمند به عنوان یک دستگاه 4G با پشتیبانی از اتصال شبکه 2G، 3G، و 4G و با پشتیبانی از اتصال Wi-Fi و بلوتوث در لیست قرار گرفته است. با توجه به Wi-Fi آن، پشتیبانی از سه باند و بلوتوث آن از EDR (افزایش نرخ داده) و BLE5 (بلوتوث کم انرژی) پشتیبانی می کند.

لیست FCC همچنین نشان می دهد که دستگاه از خدمات موقعیت یابی مکان مانند GPS، BDS، Gallileo و Glonass پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از اتصال OTG پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه شارژ USB نوع C است. گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A05 نیز مانند نسل قبلی خود دو نوع خواهد داشت، یکی با پشتیبانی از دو سیم کارت و دیگری با پشتیبانی از تک سیم کارت. SM-A055M/DS احتمالاً نوع دو سیم کارته و SM-A055M ممکن است نوع تک سیم کارته باشد.

دو تصویر شماتیک از این گوشی هوشمند نیز از طریق فهرست FCC آن فاش شده که نشان می دهد دستگاه لبه های منحنی ندارد. ابعاد و توزیع آنتن گوشی هوشمند نیز در یکی از تصاویر شماتیک مشخص شده است. سری گلکسی A05 سامسونگ شامل دو گوشی هوشمند گلکسی A05 و گلکسی A05s خواهد بود و هر دو گوشی هوشمند دارای چهار مدل هستند. تمامی مدل‌های این دو دستگاه قبلاً در پایگاه داده IMEI مشاهده شده‌اند و چهار مدل گوشی هوشمند گلکسی A05 نیز در پلتفرم گواهی بلوتوث SIG رویت شده‌اند. این دستگاه از اتصال بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید