سامسونگ هنوز برنامه One UI 6.0 بتای خود را که انتظار می رود در ماه جولای در سه ماهه سوم سال جاری آغاز شود، آغاز نکرده است، اما SamMobile لیستی از دستگاه های گلکسی را که واجد شرایط به روز رسانی اندروید 14 هستند، تهیه کرده است.

از آنجایی که سامسونگ سیاست‌های به‌روزرسانی خود را شفاف‌تر کرده است، اکنون فیلتر کردن نامزدهای احتمالی کمی آسان‌تر شده است. به عنوان مثال، مدل های پرچمدار سری گلکسی اس 21 قرار است چهار به روز رسانی اصلی و همچنین برخی از مدل های میان رده جدیدتر را دریافت کنند. قدیمی ترها دو به روز رسانی بزرگ دریافت می کنند.

این بدان معنی است که گلکسی S21 یا جدیدتر قطعاً اندروید 14 را به همراه Galaxy Z Fold3/4 و Z Flip3/4 دریافت خواهد کرد. گوشی های میان رده گلکسی A73، A72، A54، A53، A52، A34، A33، A24، A14، A13 و A04s با قضاوت بر اساس نسخه های قبلی، امسال یا اوایل سال آینده آخرین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد.

گلکسی M54، M53 5G، M33 5G و M23 به همراه Galaxy F54، F23 و F14 5G نیز واجد شرایط خواهند بود. البته این لیست شامل گلکسی Xcover 6 Pro و سری Galaxy Tab S8 سال گذشته نیز می شود. اگرچه این لیست رسمی نیست، اما ما شک داریم که سامسونگ در مورد دستگاه های موجود در آن وعده خود را زیر پا بگذارد. با این حال، برخی از موارد اضافی ممکن است واجد شرایط باشند. در اخبار مرتبط

سامسونگ اخیراً یک گزینه رنگ جدید لیمویی برای گلکسی اس 23 در هند معرفی کرده است و اکنون این شرکت تأیید کرده است که دو رنگ اضافی برای گلکسی اس 23 اولترا در دسترس خواهد بود. سامسونگ هند راه اندازی این دو رنگ حماسی را از طریق یک اعلامیه رسمی در توییتر به اشتراک گذاشت.

ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی اس 23 اولترا را نشان می‌دهد و به دنبال آن گل‌هایی در سایه‌های قرمز و آبی دیده می‌شود. اگرچه نام این گونه ها هنوز فاش نشده است، اما انتظار می رود سامسونگ در تاریخ بعدی به طور رسمی از آنها رونمایی کند.

Galaxy S23 Ultra در حال حاضر در سه رنگ استاندارد سبز، مشکی فانتوم و کرم به فروش می رسد. علاوه بر این، سامسونگ رنگ های انحصاری مانند گرافیت، لیمویی، آبی آسمانی و قرمز را ارائه می دهد. با این حال، برای دریافت جزئیات بیشتر، باید منتظر باشیم تا سامسونگ برنامه خود را مشخص کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید