سونی در ادامه انتشار بازی های بزرگ خود بر روی پلتفرم رایانه های شخصی، بازی God of War Ragnarok را برای رایانه های شخصی معرفی کرده است. این خبر در جریان رویداد State of Play اعلام شد.

نسخه PC بازی God of War Ragnarok با نرخ فریم رایگان، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض و بهبودهای بصری متعدد منتشر شده است. بسته الحاقی Valhalla در این نسخه به نمایش گذاشته شده است، چیزی که قطعا مورد استقبال گیمرها قرار خواهد گرفت.

سونی

سونی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی God of War از فناوری‌های Nvidia RTX DLSS، AMD FidelityFX Super Resolution و Intel XeSS برای افزایش وضوح تصویر و سازگاری با وضوح‌های مختلف مانیتور پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض با نسبت تصویر 32:9 یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نسخه PC بازی است.

God of War Ragnarok یکی از عناوین کلاسیک این سری به حساب می آید و مانند بسیاری از بازی های اخیر استودیوهای داخلی سونی، از روایت تک نفره جذاب و عمیقی بهره می برد.

در کنار داستان جذاب، مبارزه نیز بسیار روان و لذت بخش است و Ragnarok نوآوری های زیادی را به دنیای God of War اضافه کرده است. این بازی در تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور 1403) برای PC منتشر خواهد شد.