اپلیکیشن محبوب Good Lock که قبلا فقط در فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ یعنی گلکسی استور موجود بود، اکنون در گوگل پلی منتشر شده است. با این حساب کاربران بیشتری می توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند.

به گزارش SamMobile، اپلیکیشن Good Lock در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است اما در مقابل نام آن عبارت Early Access را می بینیم. این عبارت احتمالاً نشان دهنده نسخه بتا مانند این برنامه است. بنابراین شاید بهتر باشد آن را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید. به عبارتی توسعه این نسخه از Good Lock هنوز به حالت پایدار و نهایی نرسیده است و ممکن است باگ هایی وجود داشته باشد.

انتشار برنامه Good Lock در فروشگاه Google Play

برنامه Good Lock دارای مجموعه ای از ابزارهای جذاب سفارشی سازی گوشی سامسونگ است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به عنوان مثال، با QuickStar می توانید Quick Panel را ویرایش کنید، با ClockFace می توانید ساعت را سفارشی کنید، با Theme Park می توانید تم های جدید را در دستگاه خود ایجاد کنید و با MultiStar می توانید قابلیت های چندوظیفه ای تلفن یا تبلت خود را بهبود بخشید.

در گذشته نصب گود لاک برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی مواجه بود و اکنون با انتشار نسخه دسترسی زودهنگام این برنامه در گوگل پلی ممکن است هنوز نتوانید آن را نصب کنید. اما اقدام جدید سامسونگ برای انتشار این برنامه در اپ استور گوگل ممکن است نوید انتشار گسترده این برنامه را برای گروه بزرگتری از کاربران بدهد.

علاوه بر این، وب سایت SomeMobile متوجه شد که یکی از ابزارهای One Hand Operation+ Good Lock نیز به طور جداگانه به فروشگاه Google Play اضافه شده است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ژست‌های حرکتی سفارشی برای باز کردن برنامه‌ها، دسترسی به بخش‌های مختلف رابط کاربری و موارد دیگر ایجاد کنید.