اپسون یکی از برندهای بزرگ صنعت تولید پروژکتور بوده که به تازگی محصول خوش قیمت و کارآمدی را به نام پروژکتور CH-TW5750 معرفی کرد. مدلی با وضوح پخش محتوا 1080 پیکسل.

این پروژکتور مجهز به فناوری نمایشگر 3LCD و C2FINE (فناوری زیبا Crystal Clear Fine) ساخته شده توسط اپسون است تا تصاویر واضح و طبیعی را بدون نقص یا آثار رنگین کمانی ارائه دهد. همچنین از عمق رنگ 10 بیتی، تنظیم رنگ 6 کانالی برای تنظیمات شخصی‌شده دمای رنگ و اشباع پشتیبانی می‌کند و دارای مقدار DUV نزدیک به 0 برای رنگ‌های خالص‌تر و زنده‌تر است.

CH-TW5750 دارای 3 قطعه تراشه ماتریس فعال پلی سیلیکونی 0.61 اینچی است که به وضوح 1080P و روشنایی 2700 لومن تحت استانداردهای ISO دست می یابد. این امر تصاویر روشن و واضح را حتی در محیط های با نور خوب تضمین می کند. علاوه بر این، پروژکتور از زوم اپتیکال 1.2 برابری برای قرارگیری انعطاف‌پذیر و نسبت کنتراست دینامیکی بالا 35000:1 برای جزئیات واضح در قسمت‌های تیره و رنگ‌های روشن در قسمت‌های روشن پشتیبانی می‌کند.

CH-TW5750 به سیستم عامل اندروید 11.0 مجهز شده و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. از توابع صوتی هوش مصنوعی و سیستم عامل Tencent Aurora TV پشتیبانی می کند و رابط کاربر پسند و عملکرد روان را ارائه می دهد. این پروژکتور همچنین دارای یک حالت خواب برای خاموش شدن خودکار پس از مدت زمان طولانی عدم فعالیت و عملکرد ذره بین زمان است.

طراحی پروژکتور شیک و مدرن است، با یک ماژول محافظ لنز فلزی برس خورده که نه تنها محافظت می کند، بلکه به جذابیت زیبایی نیز می افزاید. کنترل از راه دور هوشمند امکان ناوبری و عملکرد آسان را فراهم می کند و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد.

CH-TW5750 از فناوری انعکاس پراکنده برای پخش نور استفاده می کند که باعث سهولت در چشم و کاهش خستگی می شود. همچنین دارای عمر طولانی منبع نور 7500 ساعت در حالت ECO است که به معنی تا 6 سال و 7 ماه استفاده برای 3 ساعت در روز است. علاوه بر این، اپسون 3 سال ضمانت کامل دستگاه و 3 سال ضمانت منبع نور را برای آرامش خاطر ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید