رویداد هم‌تابازار که امسال ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه دربرج میلاد تهران برگزار خواهد شد با مشارکت دیجی‌نکست از بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی از بخش حاکمیتی با گروه سیناپتک برگزار می‌شود.

در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد، ابتدا سید مهرداد حسینی زیدآبادی؛ مدیرعامل گروه سیناپتک، ضمن حائز اهمیت شمردن سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر کشور در فناوری شماره یک جهان، هوش مصنوعی، گفت: در هشت برنامه متفاوت در«هم‌تابازار» چشم‌اندازی یکسان را دنبال خواهیم کرد که تجاری‌سازی هوش‌مصنوعی و فناوری‌های همگرا با آن در ایران و کشورهای همسایه است.

در ادامه این نشست، کیوان محیط مافی؛‌مدیرعامل شرکت دیجی‌نکست گفت: دیجی‌نکست از زمستان ۱۳۹۷ با هدف حل مسائل موجود در سازمان‌ها با استفاده از فناوری‌های موجود و متمرکز بر راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شکل گرفت.

وی افزود: در پنج سالی که از فعالیت این مجموعه گذشته، هشت کمپ استارتاپی برگزار شده که دستاورد حاصل از این کمپ‌ها، پرورش کارآفرینان و استارتاپ‌هایی است که به حل مسایل موجود در کشور و خلق ارزش متمرکز می‌پردازند.

مدیرعامل دیجی‌نکست بر اهمیت همراهی و مشارکت بخش‌های خصوص و دولتی کشور اشاره کرد و حل مسایل با استفاده از فناوری‌های روز جهان را یکی از ارزش‌های اصلی مورد توجه در «هم‌تابازار» برشمرد و علت همراهی دیجی‌نکست با گروه سیناپتک را رقم زدن این مشارکت در سطح وسیع کشوری عنوان کرد.

وی با اشاره به این که دیجی‌نکست بعد از پنج سال فعالیت با استارتاپ‌ها و نخبگان کشوری اطمینان دارند که در کشور، استعدادهای بی‌نظیر و همچنین توانمندی مدیریتی و فنی برای حل مسایل و چالش‌های صنایع و سازمان‌ها وجود دارد و تنها چالش موجود در نحوه ارائه و کمبود فرصت‌های عرضه مسایل است، خاطرنشان کرد: در رویدادهایی مانند «هم‌تابازار» این فرصت ارزشمند شناسایی مسایل و ارایه‌راهکار فناورانه برای جلب اعتمادسازمان‌های بزرگ به دست می‌آید و باید از این فرصت‌ها حداکثر بهره‌برداری به عمل آید.