نمایشگر جدید از ویژگی Game Super HDR بهره می‌برد که با پشتیبانی از گستره‌ی داینامیکی وسیع برای جلوه‌های نوری، تجربه‌ی بازی‌کردن را ارتقاء می‌بخشد.

صفحه‌نمایش گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 SE از نوردهی ۲٬۱۶۰ هرتز PWM و فیلتر نور آبی در سطح سخت‌افزار در کنار حالت خواب و حالت مطالعه پشتیبانی می‌کند تا از چشمان کاربر محافظت کند.

نمایشگر جدید BOE و ریلمی از فناوری 8T LTPO استفاده می‌کند که نمایش محتوای روان‌تر، کاهش مصرف انرژی و کاهش زمان پاسخ‌گویی نمایشگر را به‌ارمغان می‌آورد. ریلمی می‌گوید نرخ نوسازی نمایشگر از ۰٫۵ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است.

ریلمی برای نمایشگر GT Neo 6 SE قابلیتی به‌نام Greenfield AI در نظر گرفته است که به کمک هوش مصنوعی خستگی کاربر را تشخیص می‌دهد و نمایشگر را مطابق با سناریوهای مختلف مانند کتاب‌های الکترونیکی و محتوای ویدیویی تنظیم می‌کند.

نمایشگر مورد بحث نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲٬۵۰۰ هرتز دارد که تجربه‌ی لمسی را برای کنترل بهتر در بازی‌ها بهینه می‌کند. گوشی ریلمی GT Neo 6 SE قرار است در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) رونمایی شود باید دید استفاده از چنین نمایشگری چه تأثیری روی قیمت گوشی می‌گذارد.