دو گوشی هوشمند جدید Realme با شماره مدل RMX3781 و RMX3783 در وب سایت رسمی TENAA چین رویت شده اند. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه به عنوان یک گوشی سری V در بازار چین معرفی می شود، اما لیست هنوز با مشخصات آن تکمیل نشده است.

گوشی های جدید Realme بسیار شبیه به Realme 11 5G هستند که در اوایل این ماه راهی بازار تایوان شد. رندرهای پایگاه TENAA نشان می دهد که گوشی دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط نمایشگر تخت است. در عقب گوشی یک ماژول دوربین دایره ای با دوربین دوگانه و فلاش LED قرار گرفت. نام تجاری Realme نیز در پنل عقب وجود دارد. علاوه بر این، ما اطلاعات کمی در مورد این گوشی های هوشمند جدید Realme داریم.

Realme 11 که گوشی‌های جدید با آن طراحی مشترک دارند، دارای پردازنده Dimensity 6100+ است، از حافظه 2 ترابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی LCD با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. نمایشگر شامل نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری صفحه نمایش 240 هرتز می شود. به همین ترتیب، دوربین عقب 100 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت جانبی ، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از NFC را دریافت می‌کنید.

سری Realme V مجموعه گوشی‌های هوشمند سطح پایه هستندکه قیمت آن از حدود 1000 یوان شروع می‌شود. به عنوان مثال، Realme V30 از 1099 یوان شروع می شود و Realme V20 از 999 یوان. بنابراین به احتمال زیاد قیمت گوشی جدید سری V نیز در این محدوده قرار خواهد گرفت.

مدل جدید سری ریلمی V در راه است

در اخباری دیگر ریلمی در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند Reale GT 5 طی هفته های آینده است. این برند قبلاً شروع به بررسی برخی از مشخصات مانند پیکربندی حداکثر رم 24 گیگابایتی کرده است. اکنون این برند فاش کرده است که Realme GT 5 با فناوری شارژ سریع 240 واتی عرضه خواهد شد. این اولین بار نیست که گوشی Realme با شارژ سریع 240 واتی عرضه می شود. از زمانی که Oppo فناوری شارژ سریع 240 واتی خود را معرفی کرد، برند برادر آن Realme از این ویژگی در بسیاری از گوشی های هوشمند مانند Realme GT Neo 5 استفاده کرده که در بازار جهانی به Realme GT 3 240W معروف است.

طبق گزارش‌های اخیر، Realme GT 5 آینده قرار است از نمایشگر اولد 6.74 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی چشمگیر 144 هرتز بهره‌مند شود. در بخش سخت افزاری، Realme GT 5 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. دو پیکربندی رم ارائه می‌کند: 16 گیگابایت و 24 گیگابایت رم LPDDR5x. گزینه های ذخیره سازی از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 متغیر است.

در قسمت جلو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی تعبیه شده است. با حرکت به سمت عقب، سیستم دوربین دارای سنسور اصلی قدرتمند سونی IMX890  با وضوح 50 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. این دوربین اصلی با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه خواهد بود. گفته می شود این دستگاه در دو نوع باتری عرضه می شود. یکی از آنها دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که نسخه دیگر دارای باتری بزرگتر 5200 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 150 واتی همراه می شود.

جزئیات بیشتری از محصول آینده ریلمی در دست نیست و این برند درصدد بوده یک گوشی کارآمد را بزودی معرفی کند. تلفن هوشمندی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و با ویژگی‌های ایده آل معرفی می‌شود. این برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و در اختیار مخاطب قرار می دهد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند چیست و آیا سبد محصول خود را کامل تر می سازد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید