سامسونگ به زودی از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند!

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات جدید خود در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای 2024 (20 تیر 1403) است. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 و همچنین ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch 7 باشیم.

اما به نظر می‌رسد سامسونگ پیش از این رویداد، از یکی دیگر از محصولات خود رونمایی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که Galaxy Watch FE، ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ، در تاریخ 24 ژوئن 2024 (4 تیر 1403) معرفی می‌شود.

گلکسی واچ FE چه ویژگی‌هایی دارد؟

این ساعت هوشمند در واقع نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ی Galaxy Watch 4 محسوب می‌شود و از نظر طراحی و بسیاری از مشخصات فنی شباهت زیادی به آن دارد.
با این حال، انتظار می‌رود Galaxy Watch FE با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه شود تا به عنوان گزینه‌ای اقتصادی‌تر برای طرفداران سامسونگ مطرح باشد.
برخی از ویژگی‌های احتمالی این ساعت عبارتند از:
صفحه‌نمایش 1.2 اینچی Super AMOLED
پردازنده Exynos W920
1.5 گیگابایت رم
16 گیگابایت حافظه داخلی
باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی
قابلیت پایش سلامتی و تناسب اندام
GPS
پشتیبانی از پرداخت بدون تماس

قیمت و تاریخ عرضه

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت آمازون ایتالیا، Galaxy Watch FE با قیمت 199 یورو برای مدل 40 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز قیمت دقیق این ساعت در سایر بازارها مشخص نشده است.

انتظار می‌رود Galaxy Watch FE در اواخر خرداد یا اوایل تیر 1403 به بازار عرضه شود.

آیا Galaxy Watch FE ارزش خرید دارد؟

Galaxy Watch FE می‌تواند برای کسانی که به دنبال یک ساعت هوشمند با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستند، گزینه مناسبی باشد. این ساعت از بسیاری از ویژگی‌های Galaxy Watch 4 مانند پایش سلامتی و تناسب اندام، GPS و پرداخت بدون تماس بهره می‌برد، اما با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد.

با این حال، اگر به دنبال جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند سامسونگ هستید، Galaxy Watch 7 که در تاریخ 10 جولای معرفی می‌شود، گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید