پس از عرضه مانیتورهای ViewFinity S8 و S9 در اوایل سال جاری، این برند اکنون دو مدل جدید به نام‌های ViewFinity S65UC (S34C652UAU) و ViewFinity S65VC (S34C652VAU) را به خط تولید اضافه کرده است. این مانیتورها برای حرفه ای های تولید محتوا طراحی شده اند، اما برای محتوا و بازی های معمولی نیز عالی هستند.

هر دو مانیتور دارای یک پنل منحنی VAبا سایز 34 اینچی و شعاع دارای انحنای 1000r هستند. هر دو وضوح تصویر 3440در1440 پیکسل و فرمت تصویر 21:9 را ارائه می دهند. مانیتورها از حداکثر نرخ نوسازی 100 هرتز پشتیبانی می‌کنند و از گرافیک روان و کاهش تاری حرکت اطمینان می‌دهند. از نظر صدا، هر مانیتور مجهز به بلندگوهای داخلی 5 واتی است. نمایشگرها از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کنند و از بازتولید رنگ واقعی و دقیق اطمینان حاصل می کنند. برای گیمرها، مانیتورها از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کنند که باعث کاهش لگ صفحه در طول بازی می‌شود.

از نظر ویژگی‌های خاص، کاربران می‌توانند از Eye Saver Mode و فناوری Flicker-Free بهره ببرند که باعث کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت می‌شود. این مانیتورها همچنین از عملکردهای Picture-In-Picture و Picture-by-picture پشتیبانی می کنند و به کاربران اجازه می دهند به طور کارآمد چند کار را انجام دهند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از ImageSize، Off Timer Plus، پشتیبانی از HDR10، Auto Source Switch+، Adaptive Picture، و قابلیت سوئیچ KVM که نیازها و ترجیحات مختلف کاربر را برآورده می‌کند.

گزینه های اتصال فراوان هستند و دارای پورت های DisplayPort  ، EA، HDMI  و درگاه های هدفون هستند. علاوه بر این، هر دو مانیتور دارای چندین پورت USB (2x برای S65VC و 3x برای S65UC)، همراه با یک درگاه USB-C (تولید برق 90 وات) برای راحتی بیشتر هستند. یک اتصال شبکه (LAN) نیز برای گزینه های اتصال پیشرفته گنجانده شده است.

هر دو مانیتور در یک قاب مشکی زیبا با تنظیمات همه کاره، از جمله عملکردهای شیب، ارتفاع و چرخش ارائه می شوند. آنها همچنین سازگاری با پایه دیواری VESA را ارائه می دهند و به کاربران این امکان را می دهند که به راحتی نمایشگرها را روی پایه ها یا دیوارهای سازگار نصب کنند.

سامسونگ و ارائه نمایشگرهای جذاب

در اخباری مرتبط ما در هفته نخست ماه آگوست هستیم و سامسونگ شروع به انتشار جدیدترین آپدیت امنیتی برای گوشی های پرچمدار خود کرده است. مدل های Galaxy S23 دریافت آپدیت امنیتی آگوست 2023 در تایلند را آغاز کرده اند. این بروزرسانی هیچ ویژگی جالبی را به همراه ندارد اما امنیت و حریم خصوصی گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار می دهد.

Sammobile گزارش می دهد که مدل های Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra شروع به دریافت آپدیت امنیتی آگوست 2023 با نسخه نرم افزاری S91xBXXU3AWGJ کرده اند. تغییرات به‌روزرسانی فقط به بهبود قابلیت اطمینان و پایداری اشاره می‌کند. اما همانطور که این رسانه اشاره می کند، سامسونگ ممکن است پس از رسیدن آپدیت به کره جنوبی، جزئیات بیشتری را منتشر کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، آپدیت در حال حاضر فقط در تایلند منتشر می شود. انتظار می رود سامسونگ در روزهای آینده این به بروزرسانی را به سایر مناطق نیز تعمیم دهد. اگر گلکسی S23، S23+، یا S23 Ultra دارید، می‌توانید به‌روزرسانی ماه آگوست را از منوی «تنظیمات» » «به‌روزرسانی نرم‌افزار» گوشی دانلود کنید، پس از اینکه در کشورتان در دسترس قرار گرفت.

در آینده نزدیک، غول فناوری کره ای می تواند نسخه بتای اندروید 14 را برای سری گلکسی اس 23 نیز راه اندازی کند. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که بتا One UI 6.0 جدیدترین پرچمداران سامسونگ از این ماه آغاز می‌شود و هنوز تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد. از آنجایی که نسخه بتا اندروید 14 قبلاً به ثبات پلتفرم رسیده است، نباید زیاد منتظر بمانیم. سامسونگ در هفته‌های اخیر برنامه‌های خود را با پشتیبانی از One UI 6.0 به‌روزرسانی کرده است.

سری گلکسی S23 اولین گوشی‌هایی است که به‌روزرسانی بتا را دریافت می‌کنند، اما سامسونگ ممکن است به زودی آن را به سایر دستگاه‌ها نیز گسترش دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید