بازی Counter-Strike 2 با وجود تغییرات نسبتا کمی در گیم پلی نسبت به نسخه قبلی، همچنان حرف های زیادی برای گفتن دارد و انتظار می رود با آپدیت های جدید تجربه بهتری را در اختیار گیمرها قرار دهد.

ولوو در جدیدترین آپدیت بازی Counter Strike 2 قابلیت های مختلفی را به این بازی تیراندازی اضافه کرده است. قابلیت تعویض دست چپ و راست هنگام هدف گیری با فشردن کلید H و نمایش اسلحه های رها شده توسط تیم شما در منوی خرید و نشان دادن حداقل پولی که در مرحله بعد بدست می آید از جمله تغییرات مهم آپدیت اخیر است.

بخش زوم رادار با افزودن تنظیمات زوم متناوب نقشه رادار و گزینه تغییر زوم رادار و امکان جابجایی بین سطوح زوم هنگام استفاده از دوربین در حین بازی، دستخوش تغییرات اساسی شده است.

در آپدیت جدید Counter-Strike 2 سیستم پاداش تغییر کرده است. بنابراین قدرت سلاح زئوس افزایش می یابد و به بازیکنانی که از این سلاح برای کشتن حریف استفاده می کنند، 100 دلار جایزه تعلق می گیرد.

در آپدیت جدید Counter Strike 2، Velo نقشه Overpass را به طور کامل از بازی حذف کرد و بازیکنان می توانند به جای این نقشه در Dust 2 به رقابت بپردازند.

مقالات مرتبط

حرکت دوربین در به روز رسانی جدید بهبود یافته است و به عنوان یک ویژگی مستقل “سرعت بازی” در دسترس بازیکنان است. تغییرات مربوط به این بخش به دوربین این امکان را می دهد که در زمان توقف بازی به حرکت خود ادامه دهد.

گیمرها در حال حاضر می توانند از Counter Strike 2 به صورت رایگان از طریق سرویس استیم لذت ببرند. این بازی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های تیراندازی در جهان است.