سرویس رند بلو یک سرویس مفید از بانک سامان آبی است که با فعال سازی آن می توانید در هر تراکنش سکه های خود را ذخیره کنید. قطره قطره جمع کنید تا دریایی به اندازه دلخواهتان درست شود. اکنون در کنار تمامی مزایای ایجاد شده توسط سرویس رند بلو، جوایزی نیز برای کاربران این سرویس در نظر گرفته شده است: 10 جایزه 200 میلیون تومانی، 20 جایزه 100 میلیون تومانی و 20 جایزه 50 میلیون تومانی. البته برای دریافت این جوایز تا پایان روز دوم خرداد فرصت دارید. قرعه کشی آبی در تاریخ 3.3.3 انجام خواهد شد. جزئیات بیشتر را می توانید اینجا ببینید.

چگونه شانس خود را برای بردن جوایز امتحان کنم؟

با فعال سازی سرویس رند در اپلیکیشن آبی می توانید یکی از برندگان جوایز 50، 100 و 200 میلیونی باشید. با کسب حداقل 200 امتیاز می توانید 20 جایزه 50 میلیون تومانی در قرعه کشی شرکت کنید و در قرعه کشی 100 میلیون تومانی با کسب حداقل 1000 امتیاز و با کسب حداقل 2000 امتیاز می توانید در قرعه کشی شرکت کنید. جایزه 200 میلیون تومانی

البته با 2000 امتیاز در سه قرعه کشی 200، 100 و 50 شرکت خواهید کرد و با داشتن حداقل 1000 امتیاز در دو قرعه کشی 100 و 50 و داشتن 200 امتیاز تنها در یک قرعه کشی 50 میلیون تومانی شرکت خواهید کرد.

امتیاز من چگونه محاسبه می شود؟

امتیاز شما مجموع نمرات هر دو قسمت است. قسمت اول بر اساس تعداد تراکنش هایی است که پردازش کرده اید و به ازای هر تراکنش پردازش شده یک امتیاز دریافت خواهید کرد. قسمت دوم بر اساس مبلغ دور خرید شما می باشد که در پایان هر روز به ازای هر دور 10 هزار تومانی یک امتیاز دریافت خواهید کرد.

چگونه می توانم بفهمم چه امتیازی گرفته ام و در کدام قرعه کشی شرکت خواهم کرد؟

مجموع امتیازات خود را می توانید از اپلیکیشن Blue و بخش Blueclub که در پایان هر روز محاسبه و به روز می شوند، مشاهده کنید. در Blockclub در کنار هر سطحی که امتیاز لازم را کسب کرده اید یک تیک خواهید دید.

برای استفاده از سرویس رند چه کاری باید انجام دهم؟

  • ابتدا وارد برنامه Blue شده و از گزینه های پایین صفحه روی علامت شروع کلیک کنید.
  • در پایین موجودی حساب خود گزینه 'Box' را مشاهده می کنید، آن را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه “جعبه جدید” کادری با نام و عکس دلخواه خود ایجاد کنید.
  • پس از فعال سازی دور باید از بین گزینه های 5، 10، 20، 50 و 100 هزار تومان انتخاب کنید که می خواهید مبلغ تراکنش شما به کدام عدد گرد شود.

اکنون رند برای شما فعال می شود و پس از هر تراکنش این سرویس به صورت خودکار مبلغی را که انتخاب کرده اید پرداخت می کند و مابقی مبلغ را در جعبه انتخابی شما نگه می دارد.

جعبه ها را می توان برای اهداف و کاربردهای مختلفی که شما در ذهن دارید ساخته شوند. شما به راحتی می توانید از یک تا 10 جعبه مختلف ایجاد کنید.

این امکان وجود دارد که سرویس را برای همه باکس های خود فعال کنید، اما فقط می توانید آن را در یکی از باکس های خود فعال کنید.