ویوو در نظر دارد بزودی چند مدل جدید از سری V خود را معرفی کند و یکی از آنها مدل میان رده ویوو V40 Lite نام دارد که بزودی باید شاهد آن باشیم.

ویوو V40 Lite یک گوشی هوشمند میان رده آینده است که قرار است به زودی معرفی شود. این مدل اخیراً بر روی گواهی بلوتوث SIG و GCF دیده شده و اکنون، یک گزارش جدید جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات و طراحی آن فاش کرده است.

این خبر از منبع اطلاعات معروف Sudanshu Ambhore می رسد که اطلاعات را با 91Mobiles به اشتراک گذاشته است. V40 Lite جدید Vivo نیز در پایگاه داده IMEI رویت شده است. با این حال، مشاهدات گواهی جزئیات قابل توجهی را فاش نکردند. اما این آخرین گزارش مشخصات کامل به همراه طراحی کامل را فاش کرده است. این نسخه جهانی V40 Lite بوده که می تواند مدلی باشد در بازار اروپا عرضه می شود.

با نگاهی به تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد که ویوو V40 Lite دارای طراحی لبه‌های منحنی با حاشیه‌های باریک و حفره دوربین وسط  است. در همین حال، قسمت عقب دارای یک جزیره دوربین دایره ای بزرگ بوده که فلاش LED حلقه Aura را در خود جای داده است. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه های پاور در لبه سمت راست قرار دارند. فریم میانی آن به نظر از مواد پلاستیکی ساخته شده است. می بینیم که دستگاه حداقل در دو رنگ سفید و مارونی موجود است.

ویوو V40 Lite بزودی از راه می رسد

افشا ادعا می کند که ویوو V40 Lite ممکن است دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +FHD باشد. در بخش فنی این گوشی به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز شده که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. در بخش دوربین، دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. در قسمت سلفی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می کند که از شارژ سریع سیمی 44 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، مقاومت IP64 در برابر آب و گرد و غبار و پشتیبانی از افزایش رم مجازی 8 گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه احتمالاً روی پوسته سفارشی FunTouch OS مبتنی بر سیستم عامل Android 14 اجرا خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ویوو گوشی موردبحث را رونمایی کرده و به شایعات پایان دهد. این برند همیشه سعی دارد محصولات ایده آل ارائه کند.

 

به این پست امتیاز بدید