ابزار چت با RTX می‌تواند ویدئوهای یوتیوب را پردازش کند؛ بنابراین، به‌سادگی آدرس ویدئو را وارد می‌کنید و این ابزار به شما امکان می‌دهد تا موضوع خاصی را در محتوای ویدئو جست‌وجو کنید یا از آن بخواهید کل ویدیو را برای شما خلاصه کند.

نرم‌افزار هوشمند انویدیا در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و ممکن است خطاهای متعددی در آن پیدا شود؛ از‌جمله تجربه‌ی یکی از کاربران که سعی کرده بود از‌طریق زیرنویس یکی از ویدئوهای یوتیوب به‌دنبال مطلب مدنظر خود بگردد؛ اما Chat With RTX متن کاملاً متفاوتی را دانلود کرده بود.

چت‌بات Chat with RTX برای جست‌وجوی اسناد محلی داخل کامپیوتر به‌خوبی کار می‌کند. کاربر می‌تواند موضوع مدنظر خود را در محتوای فایل‌های متنی و حتی ویدئویی جست‌وجو و دسته‌بندی کند و از چت‌بات بخواهد بر‌اساس داده‌هایی که پیدا کرده است، متن خلاصه‌شده‌ای را ارائه دهد.

تجربه‌ی اولیه‌ی کاربران نشان می‌دهد که ابزار هوش مصنوعی تیم سبز می‌تواند با دقت زیاد و تأخیر بسیار کمی برای جست‌و‌جو در میان فایل‌های PDF نیز استفاده شود. درحالی‌که دستیار هوشمند کوپایلت مایکروسافت از کیفیت مطلوبی در برخورد با این نوع فایل‌ها برخوردار نیست.