به گزارش روابط عمومی IDCO؛ این شرکت در فروش ویژه بهار 1403 با تخفیف انحصاری تا 75 درصد محصولات کسپرسکی برای منازل و ادارات کوچک از طریق وب سایت رسمی فروش آنلاین محصولات کسپرسکی همراه مشتریان خواهد بود.

در این جشنواره جدیدترین محصولات کسپرسکی که با امنیت مضاعف نسبت به قبل و با نام های جدید عرضه می شوند از این تخفیف ویژه بهره مند شدند:

  • کسپرسکی استاندارد
  • کسپرسکی پلاس
  • Kaspersky Premium
  • Kaspersky Safe Kids
  • دفتر کوچک کسپرسکی

اگر شرکت کوچکی هستید و می‌خواهید امنیت سرور و سایر دستگاه‌های خود را تامین کنید، Kaspersky Small Office بهترین گزینه برای شماست و می‌توانید مجوز قانونی را مستقیماً از Kaspersky با قیمتی بی‌رقیب دریافت کنید.

اما این روزها علاوه بر نگرانی شرکت ها از امنیت اطلاعات سازمان خود، والدین نیز نگران گشت و گذار در اینترنت و خطرات احتمالی در فضای آنلاین، شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و اپلیکیشن ها هستند. محصول Safe Kids کسپرسکی دقیقا با همین هدف عرضه شد. با خرید این محصول از کسپرسکی می توانید به عنوان والدین تمامی فعالیت ها را از طریق کنسول کسپرسکی زیر نظر داشته باشید و همچنین محدودیت های دسترسی لازم را برای کودک تعیین کنید. در جشنواره بهار ایمن کسپرسکی، قیمت این محصول به قدری جذاب است که شاید باورتان نشود!

ورود به جشنواره بهار ایمن کسپرسکی

این جشنواره از شنبه 1 می 1403 تا یکشنبه 10 ژوئیه 1403 فرصتی انحصاری برای دریافت 75 درصد تخفیف محصولات خانگی و اداری کسپرسکی را در اختیار تمامی علاقمندان و فعالان آنلاین قرار داد.