ایسوس هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی و عرضه می کند. لپ تاپ هایی که دارای طراحی قابل توجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کنند.

در ماه می، ایسوس از لپ‌تاپ‌های Vivobook S 15 با چیپست جدید Snapdragon X Elite رونمایی کرد. این لپ تاپ همچنین با هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot+ یکپارچه شده است که دارای دکمه اختصاصی Copilot+ است. یک ماه پس از عرضه جهانی، ایسوس اکنون لپ‌تاپ Vivobook S 15 S5507 را به بازار آورده است و پیش‌فروش‌ها را از 2 جولای آغاز می‌کند.

تاریخ پیش‌سفارش از 2 جولای تا 8 جولای 2024 باز خواهد بود. مشتریانی که ایسوس Vivobook S 15 (S5507) را پیش‌سفارش کنند، مزایایی تا سقف  دریافت خواهند کرد. این مزایا شامل هدفون رایگان، دو سال ضمانت اضافی و سه سال محافظت از آسیب تصادفی است. فرآیند پیش‌سفارش شامل چهار مرحله است:

ایسوس Vivobook S 15 (S5507) مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon X Elite X1E 78 100 است که با 32 گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت M.2 NVMe PCIe 4.0 SSD همراه شده است. این دستگاه به سیستم عامل Windows 11 Home مجهز شد. صفحه نمایش 15.6 اینچی Lumina OLED با رزولوشن 3k، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 600 نیت، طیف رنگی 100درصد DCI-P3 و نسبت تصویر 16:9 دارد.

این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی کوالکام Adreno و کوالکام Hexagon NPU 45TOPS برای کارایی و کارایی بالا است. باتری 70 وات ساعتی آن تا 18 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و فناوری شارژ سریع می تواند دستگاه را در 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ کند.

ایسوس Vivobook S 15 از راه رسید

Vivobook S 15 دارای یک صفحه کلید با نور پس‌زمینه با کلید num، حرکت کلید 1.7 میلی‌متری، یک صفحه لمسی دقیق و یک کلید Copilot اختصاصی است. همچنین دارای دوربین FHD با عملکرد IR و شاتر حریم خصوصی برای افزایش امنیت و قابلیت استفاده است.

گزینه های اتصال برای Vivobook S 15 شامل دو درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو پورت USB 4.0 Gen 3 Type-C، یک درگاه HDMI 2.1 TMDS، یک جک صوتی ترکیبی 3.5 میلی متری، یک کارت خوان micro SD، وای فای 7 و بلوتوث 5.4 است. این دستگاه با استانداردهای درجه نظامی MIL-STD 810H ایالات متحده مطابقت دارد و دارای ویژگی هایی مانند حذف نویز هوش مصنوعی، بلندگوهای داخلی، فناوری Smart Amp و غیره است.

در دیگر خبرها ایسوس در جریان کامپیوتکس 2024 از هدست گیمینگ جدید و جذابی رونمایی کرد. این مدل به عنوان ایسوس ROG Delta II شناخته می شود. ایسوس مجموعه تجهیزات جانبی جدید خود را در Computex 2024 ارائه کرد که شامل ROG Azoth Extreme و ROG Harpe Ace Extreme، هدست ROG Delta II، صندلی بازی ROG Destrier Core و غیره می شود. این خبر به مشخصات هدست ROG Delta II می‌پردازد. این هدست پر از ویژگی ها دارای عمر باتری باورنکردنی، طراحی راحت و موارد دیگر برای بهبود تجربه بازی کاربر است.

ROG Delta II دارای گوش‌بندهای دوگانه برای استفاده راحت در طول بازی‌های طولانی است. این دستگاه مجهز به واحدهای درایور با روکش تیتانیوم 50 میلی متری برای صدای واضح و پخش دقیق موسیقی است. این هدست را می توان با اتصال سه حالته متصل کرد، بنابراین به شما امکان می دهد از طریق بلوتوث 2.4 گیگاهرتز و یک اتصال سیمی 3.5 میلی متری برای سازگاری گسترده با رایانه های شخصی، کنسول ها و دستگاه های تلفن همراه متصل شوید.

این دستگاه دارای یک میکروفون بوم باند فوق العاده 10 میلی متری است که محدوده وسیع تری از محدوده فرکانس را پوشش می دهد تا صدایی دقیق و واضح را حتی در هنگام ارتباط شدید درون بازی تضمین کند. برای انعطاف‌پذیری بیشتر، می‌توانید صدا را از دو دستگاه 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث متصل به‌طور همزمان گوش دهید.

می تواند تا 110 ساعت در حالت 2.4 گیگاهرتز کار کند و با شارژ سریع 15 دقیقه ای تا 11 ساعت استفاده می شود. ایسوس چندین محصول را در COMPUTEX 2024 معرفی کرده است مانند روتر بازی ROG Rapture GT-BE19000 Tri-Band WiFi 7 Gaming Router، لپ تاپ های بازی نوآورانه و پیشرفته و غیره.

منبع

به این پست امتیاز بدید