لیست محصولاتی که ایسوس به زودی در Computex 2024 معرفی خواهد کرد، فاش شد. این لیست شامل محصولات مبتنی بر تراشه‌های سری Qualcomm Snapdragon X، پردازنده Intel Meteor Lake، VivoBook S15، ZenBook S16، ProArt P16 و PX13 و مدل‌های PZ13 است.

کامپیوتکس شاهد رونمایی از سری جدید لپ‌تاپ‌های ایسوس خواهد بود که از پردازنده‌های AMD و اینتل استفاده می‌کنند و شامل مدل‌های به روز شده TUF A14 و A16 و نسخه جدید G16 می‌شوند.

ایسوس منبع تغذیه قابل حمل Mojlonir را در کنار منبع تغذیه سنتی Thor 1600W III Titanium، طیف وسیعی از لوازم جانبی و یک روتر جدید معرفی خواهد کرد.

VideoCardz

شاید جالب ترین محصول، مدل 2024 کنسول ROG Ally باشد. محصول مورد بحث ROG Ally 2 نیست که مدیران ایسوس چند هفته پیش به آن اشاره کردند. بلکه محصولی بین نسلی محسوب می شود.

شایعه شده است که گوشی جدید ایسوس از همان پردازنده Ryzen Z1 به عنوان مدل فعلی استفاده می کند، اما مشکل کارت حافظه را نخواهد داشت. ممکن است شاهد افزایش ظرفیت باتری آن باشیم.

انتظار می رفت انویدیا کارت گرافیک RTX 50 را در Computex 2024 معرفی کند، اما به نظر می رسد شایعات کاملاً بی اساس بوده اند.