Redmagic به تازگی از پیش نمایش لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرده است که انتظار می رود به زودی رونمایی شود. همچنین منابع غیر رسمی جزئیات احتمالی سخت افزاری این محصول را فاش کرده اند.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ Redmagic

شرکت Redmagic بیشتر به خاطر گوشی های بازی خود شناخته شده است. اما این بار به سراغ تولید لپ تاپ گیمینگ رفت و تصاویری از طراحی خود را در اختیار علاقه مندان قرار داد. محصول مذکور علاوه بر بهره مندی از سخت افزار قدرتمند، ظاهری جذاب و مدرن دارد که می تواند تعادلی بین عملکرد و زیبایی ایجاد کند. همچنین از آلیاژ آلومینیوم درجه هواپیما در بدنه خود استفاده می کند که احتمالاً وزن سبکی را در مقایسه با رقبا نوید می دهد.

Red Magic در لپ تاپ گیمینگ خود از صفحه کلید کامل استفاده می کند که از کیبورد نامی نیز استفاده می کند. همچنین پورت های بسیار متنوعی بر روی بدنه دیده می شود که از میان آن ها می توان به چند پورت USB-C و USB-A به همراه HDMI و پورت شبکه اشاره کرد. البته کارت خوان و جک هدفون نیز بر روی لبه دستگاه تعبیه شده است.

اگرچه هنوز جزئیات رسمی محصول جدید Red Magic منتشر نشده است. اما گزارش های غیر رسمی مدعی هستند که این لپ تاپ از پردازنده Core i9-14900HX اینتل بهره خواهد برد. علاوه بر این، کارت گرافیک Nvidia RTX 4070 با 16 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 می تواند اجرای روان اکثر بازی های با کیفیت بالا را تضمین کند.

از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه می توان به صفحه نمایش 16 اینچی 2.5K با نسبت تصویر 16:10 اشاره کرد که از 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. چنین پنلی می تواند جزئیات بازی ها را با دقت بالا و رنگ های شفاف به تصویر بکشد. همانطور که از یک لپ تاپ گیمینگ انتظار می رود، کیبورد این محصول به نورپردازی RGB مجهز شده و در دو رنگ مختلف به فروش می رسد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت نهایی منتشر نشده است و باید تا هفته آینده برای ارائه رسمی منتظر بمانیم.